هوادران گوگل گوشی بزرگتر این شرکت را ترجیح می‌دهند

موبنا، رضا خواجه‌وند – در حالی که پیش‌فروش این گوشی هوشمند از حدود یک هفته قبل آغاز شده بود، کاربران جهانی از امروز می‌توانند آن را به صورت مستقیم خریداری کنند. دو گوشی هوشمند مذکور باعث شده‌اند تا علاقمندان به سیستم عامل اندروید در زمینه انتخاب گوشی با اندازه متفاوت دو گزینه مناسب پیش‌ روی …

موبنا، رضا خواجه‌وند – در حالی که پیش‌فروش این گوشی هوشمند از حدود یک هفته قبل آغاز شده بود، کاربران جهانی از امروز می‌توانند آن را به صورت مستقیم خریداری کنند. دو گوشی هوشمند مذکور باعث شده‌اند تا علاقمندان به سیستم عامل اندروید در زمینه انتخاب گوشی با اندازه متفاوت دو گزینه مناسب پیش‌ روی خود داشته باشند.

کارشناسان با انجام یک نظرسنجی جهانی سعی کردند متوجه شوند کدام یک از این دو محصول ۵ و ۵٫۵ اینچی نزد مردم جهان محسوبیت بیشتری دارند.

pixel-and-pixel-xl1

در پایان بررسی جدید مشخص شد از بین همه افرادی که تاکنون برای گوشی هوشمند Pixel و Pixel XL گوگل اقدام کرده‌اند، ۳۸٫۵۹ درصد مدل کوچکتر با نمایشگر ۵ اینچی را خریده‌اند.

در مقابل ۶۱٫۴۱ درصد کاربران برای خرید گوشی هوشمند Pixel XL با نمایشگر ۵٫۵ اینچی اقدام کرده‌اند و این مسئله نشان می‌دهد محبوبیت مدل بزرگتر گوشی جدید گوگل بیشتر است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا