۹۰ درصد لوازم جانبی فروخته شده با برند اپل تقلبی است

موبنا، رضا خواجه‌وند – اپل در آخرین گزارش رسمی خود اعلام کرد از هر ۱۰ لوازم جانبی که در فروشگاه اینترنتی آمازون با برند اپل فروخته می‌شود، ۹ محصول تقلبی است. بررسی‌ها نشان داده است بخش اعظم لوازم جانبی شرکت اپل که به صورت تقلبی روانه بازار می‌شود را شرکتی با نام Mobile Stsr LLC …

موبنا، رضا خواجه‌وند – اپل در آخرین گزارش رسمی خود اعلام کرد از هر ۱۰ لوازم جانبی که در فروشگاه اینترنتی آمازون با برند اپل فروخته می‌شود، ۹ محصول تقلبی است. بررسی‌ها نشان داده است بخش اعظم لوازم جانبی شرکت اپل که به صورت تقلبی روانه بازار می‌شود را شرکتی با نام Mobile Stsr LLC تولید می‌کند و البته به جز آمازون ۵۰ فروشگاه آنلاین دیگر هم در عرضه این محصولات نادرست فعالیت می‌کنند.

apple-mobile-accessories-2

این شرکت‌ها محصولاتی از جمله آداپتورها، کابل‌ها و دیگر انواع لوازم جانبی الکترونیکی تقلبی را با برند اپل به دست مشتریان می‌رسانند که هر کدام از آنها می‌توانند خطرات فراوانی به دنبال داشته باشند و حتی باعث آتش‌سوزی شوند.

شرکت اپل که برای تخلفات قانون کپی‌رایت درخواست غرامت ۱۵۰ هزار دلاری کرده است و برای هر سوءاستفاده از نام تجاری خود ۲ میلیون دلار خسارت می‌خواهد، اعلام کرد همه لوازم جانبی تقلبی احتمال افزایش دما و آتش‌سوزی دارند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا