سونی مدل ضدآب Xperia X Compact را هم عرضه کرد

موبنا، رضا خواجه‌وند – از آنجایی که بسیاری از کاربران جهانی محصولات سونی را به خاطر ضدآب بودن آن انتخاب می‌کنند، شرکت ژاپنی تصمیم گرفته است این گوشی هوشمند کوچک را هم ضدآب کند و به همین خاطر مدل جدید آن روانه بازار شده است. مدل ضدآب گوشی هوشمند Xperia X Compact هم‌اکنون فقط در …

موبنا، رضا خواجه‌وند – از آنجایی که بسیاری از کاربران جهانی محصولات سونی را به خاطر ضدآب بودن آن انتخاب می‌کنند، شرکت ژاپنی تصمیم گرفته است این گوشی هوشمند کوچک را هم ضدآب کند و به همین خاطر مدل جدید آن روانه بازار شده است.

مدل ضدآب گوشی هوشمند Xperia X Compact هم‌اکنون فقط در کشور ژاپن عرضه شده است و سونی برای آن از استاندارد IP68 استفاده کرده است. این استاندارد به صورت مشابه در گوشی هوشمند پیشرفته Xperia XZ نیز به کار رفته است.

xperia-x-compact-1

مدل ضدآب Xperia X Compact امروز به صورت رسمی در کشور ژاپن معرفی شد و سونی اعلام کرد که در آینده نه چندان دور این محصول را به دست کاربران در دیگر کشورهای جهان هم می‌رساند. قرار است فروش این گوشی هوشمند از ابتدای ماه نوامبر در کشور ژاپن آغاز شود و شرکت مخابراتی NTT DoCoMo وظیفه عرضه آن را برعهده گرفته است.

این گوشی هوشمند میان‌رده پردازنده شش هسته‌ای Snapdragon 650 را در خود جا داده است و از دیگر امکانات آن می‌توان به رم ۳ گیگابایتی و اتری ۲۷۰۰ میلی‌آمپری اشاره کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا