ارزان‌ترین سفرهای هوایی به کمک سرویس جدید گوگل

موبنا، رضا خواجه‌وند – اگر یک سیستم هوشمند در اختیار داشته باشید، حتی برای خرید بلیت‌های هوایی با کمترین قیمت می‌توانید از آن کمک بگیرید و تا لحظه‌ای که سفر شما به پایان می‌رسد، بدون نگرانی مشغله‌های روزانه را پیش ببرید. شرکت گوگل برای کمک به شما سرویس جدیدی را با نام Flights‌ راه‌اندازی کرده …

موبنا، رضا خواجه‌وند – اگر یک سیستم هوشمند در اختیار داشته باشید، حتی برای خرید بلیت‌های هوایی با کمترین قیمت می‌توانید از آن کمک بگیرید و تا لحظه‌ای که سفر شما به پایان می‌رسد، بدون نگرانی مشغله‌های روزانه را پیش ببرید.

شرکت گوگل برای کمک به شما سرویس جدیدی را با نام Flights‌ راه‌اندازی کرده است که به زودی این امکان را فراهم می‌کند تا برای مقصدی که مد نظر دارید، اطلاعیه‌های مربوط به ارزان‌ترین بلیت‌ها را در اختیار بگیرید و به بهترین شکل برای مسافرت خود برنامه‌ریزی کنید.

Basic RGB

این سرویس نه تنها کمک می‌کند بلیت‌های هوایی را با ارزان‌ترین قیمت خریداری کنید، بلکه می‌توانید برای رسیدن به فرودگاه و انجام سفرهای هوایی با خیال راحت اقدام نمایید.

هم‌اکنون می‌توانید در جست‌وجوگر اینترنتی گوگل عبارت Google Flights را تایپ کنید و سپس مقصد و تاریخ مورد نظر خود را بنویسید تا بهترین گزینه‌ها برای شما نمایان شود. گوگل اعلام کرده است که به زودی اپلیکیشن این سرویس را هم ارایه می‌دهد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا