Galaxy Note 7 مدیران سامسونگ را عوض می‌کند

موبنا، رضا خواجه‌وند – این روزها Galaxy Note 7 یکی از خطرناک‌ترین دستگاه‌های الکترونیکی در سراسر جهان محسوب می‌شود و بسیاری از شرکت‌های هواپیمایی جلوی استفاده از آن را گرفته‌اند. سامسونگ نیز به همه مشتریان خود توصیه کرده است هرچه سریع‌تر این گوشی هوشمند را پس بدهند و حتی چند روز پیش اعلام شد دولت …

موبنا، رضا خواجه‌وند – این روزها Galaxy Note 7 یکی از خطرناک‌ترین دستگاه‌های الکترونیکی در سراسر جهان محسوب می‌شود و بسیاری از شرکت‌های هواپیمایی جلوی استفاده از آن را گرفته‌اند. سامسونگ نیز به همه مشتریان خود توصیه کرده است هرچه سریع‌تر این گوشی هوشمند را پس بدهند و حتی چند روز پیش اعلام شد دولت کره جنوبی با شرکت سامسونگ وارد همکاری شده است تا مسئله آتش گرفتن این محصول را با دقت بیشتر بررسی کند.

این مسئله برای سامسونگ بسیار گران تمام شده است و در برخی خبرها گفته شده است که این شرکت می‌خواهد برای همیشه برند Galaxy Note را کنار بگذارد. ولی این طور که یکی از کارمندان سامسونگ به خبرگزاری رویترز توضیح داد، حل مشکل به این مرحله ختم نمی‌شود.

galaxy-note-7-2

کارمند سامسونگ که از فعالیت‌های داخلی این شرکت خبر دارد توضیح داد: «این روزها صحبت‌های زیادی به میان می‌آید که در سیستم مدیریتی ارشد سامسونگ تغییرات اساسی ایجاد شود و مدیران ارشد در بخش سخت‌افزار کنار بروند. همچنین نگرانی‌های فراوان در مورد تغییر در سیستم کارمندان سامسونگ وجود دارد و احتمال می‌رود که این شرکت با برنامه‌ریزی‌های جدید بخش زیادی از کارمندان خود را اخراج کند».

به جز این مسئله، یکی از سخنگویان سامسونگ امروز اعلام کرد تعداد زیادی از کارمندانی که در سطح پایین در فرآیند تولید Galaxy Note 7 مشغول بودند به زودی اخراج می‌شوند و هنوز هیچ تصمیمی برای ایجاد تغییرات اساسی در بخش مدیریتی اتخاذ نشده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا