باشگاه پرسپولیس کودک سرطانی را به آرزویش می رساند

موبنا – مرتضی ۱۰ ساله آرزو دارد فوتبالیست شود، آرزو دارد به تیم پرسپولیس گل بزند و تا می‌تواند دور مستطیل سبز ورزشگاه بدود و شادی کند. در ادامه برنامه خوبِ تحقق آرزوی کودکان و نوجوانان مبتلا به سرطان در اهواز، فردا پنج شنبه ۲۹ مهرماه نوبت مرتضی است که همزمان با دیدار تیم پرسپولیس …

موبنا – مرتضی ۱۰ ساله آرزو دارد فوتبالیست شود، آرزو دارد به تیم پرسپولیس گل بزند و تا می‌تواند دور مستطیل سبز ورزشگاه بدود و شادی کند.
در ادامه برنامه خوبِ تحقق آرزوی کودکان و نوجوانان مبتلا به سرطان در اهواز، فردا پنج شنبه ۲۹ مهرماه نوبت مرتضی است که همزمان با دیدار تیم پرسپولیس و استقلال خوزستان به آرزویش برسد.

با پیگیری‌های موسسه پنجمین فصل قشنگ اهواز، فدراسیون پذیرفت پیش از آغاز بازی، فضایی برای برآوردن آرزوی مرتضی فراهم آورد و تیم پرسپولیس هم قبول کرد که گل بخورد.

هدی رشیدی مدیر مؤسسه پنجمین فصل قشنگ در این ارتباط گفت: آرزوی مرتضی هشتمین آرزوی میدانی ما است و او بیست و سومین کودکی است که به یاری خدا به آرزویش می‌رسد.

وی اظهار کرد: این حمایت بزرگترها از آرزوی بچه‌ها نشان می‌دهد آدم‌ها با دلشان این کار را می‌کنند. این آرزو هم آرزوی قشنگی است. مرتضی ده دقیقه قبل از آغاز بازی دو تیم پرسپولیس و استقلال خوزستان (۱۶:۴۵) لباس آبی‌ها را خواهد پوشید و وارد میدان زمین غدیر اهواز خواهد شد.

مدیر عامل مؤسسه پنجمین فصل قشنگ در خصوص برنامه تحقق آرزوی کودکان مبتلا گفت: روز اولی که این کار را آغاز کردیم هدف اصلی ما بازگشت امید به دل‌های کودکان مبتلا بود. معتقدم گاهی می‌شود علم را نیز به چالش کشید به دلیل اینکه هیچ قاطعیتی در این دنیا وجود ندارد. وقتی آرزوی کودکان مبتلا به سرطان را در قالب نقاشی دیدم اولین فکری که به ذهنم رسید این بود که چه کسی قرار است بچه‌ها را به آرزویشان برساند؟ نمی‌توان کسی را به داشتن چیزی امیدوار کرد و برای آن تلاش نکرد؛ به ویژه بچه‌های مبتلا که توانایی تلاش کردن ندارند و از نظر جسمی ممکن است به سنی نرسند که آرزویشان محقق شود.

رشیدی ادامه داد: امید را باید در دل‌ همه انسان‌ها ایجاد کرد؛ اما به کسی که توانایی این کار را ندارد باید کمک کرد. وقتی امید دوباره در دل‌ بچه‌ها ایجاد شود شاید باعث شود مقاومت‌شان در برابر بیماری بیشتر شود.

وی با اشاره به آرزوهای محقق شده کودکان قبلی گفت: اولین آرزوی برآورده شده مربوط به بشیر بود که با پیگیری که انجام دادیم خوشبختانه مطلع شدیم درمان او قطع شده است. دوهزار نفری که او را در آرزویش همراهی کردند و مردمی که دعایش کردند باعث شد به زندگی برگردد. دو تا از بچه‌هایی که آرزوی پزشک شدن داشتند نیز بهبود یافتند. گرچه در این میان عباس،‌ سجاد و جواد از دنیا رفتند و هدی را نیز پیش از رسیدن به آرزویش از دست دادیم؛ اما بازگشت کودکان به زندگی نقطه قوتی برای ما است. انرژی که بچه‌ها از آرزویشان دریافت می‌کنند باعث امیدواری آنها می‌شود.

مدیر عامل مؤسسه پنجمین فصل قشنگ در پایان مردم را برای حضور در این زنجیره محبت دعوت کرد و گفت: لذت کار گروهی بیشتر از کار فردی است. خوب است یاد بگیریم پشت همدیگر را بگیریم. زندگی شبیه به یک زنجیر است، حلقه‌های آن به یکدیگر متصل هستند، اگر یکی از این حلقه‌ها جدا شود کل آن رها می‌شود. کمی بیشتر با هم باشیم.

 منبع: ایسنا

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا