اسد: راه حمایت از مردم حلب خلاصی از تروریست‌ها است

موبنا – رئیس جمهور سوریه در مصاحبه‌ای تاکید کرد: حمایت از غیرنظامیان درحلب وظیفه ما است و راه این حمایت بیرون راندن تروریست‌ها از این شهر است. بشار اسد، رئیس جمهور سوریه در مصاحبه با شبکه “اس آر اف ۱ ” سوئیس گفت: حمایت از غیرنظامیان در حلب نیازمند خلاصی از تروریست‌ها است و این …

موبنا – رئیس جمهور سوریه در مصاحبه‌ای تاکید کرد: حمایت از غیرنظامیان درحلب وظیفه ما است و راه این حمایت بیرون راندن تروریست‌ها از این شهر است.

بشار اسد، رئیس جمهور سوریه در مصاحبه با شبکه “اس آر اف ۱ ” سوئیس گفت: حمایت از غیرنظامیان در حلب نیازمند خلاصی از تروریست‌ها است و این براساس قانون اساسی و قوانین بین‌المللی وظیفه ماست.

اسد در این مصاحبه که قرار است ساعت ۱۰ امشب به وقت محلی منتشر شود در پاسخ به سوال خبرنگار شبکه مبنی بر این که شما قدرت تغییر اوضاع برای کودکان حلب را دارید تاکید کرد: البته این براساس قانون وظیفه ماست و ما باید از مردم حمایت کنیم و از تروریست‌هایی که در حلب هستند خلاص شویم. این راهی است که می‌توانیم به وسیله آن غیرنظامیان را مورد حمایت قرار دهیم.

رئیس جمهوری سوریه همچنین گفت: چگونه می‌توان در حالی که تروریست‌ها در حلب حضور دارند و کودکان را قتل عام می‌کنند از مردم این منطقه حمایت کرد. آیا نقش ما این است که دست بسته بنشینیم و نگاه کنیم، آیا می‌توانیم این گونه از مردم سوریه حمایت کنیم. ما باید به تروریست‌ها حمله کنیم واین یک مساله بدیهی است.

غرب مدعی حمله ارتش سوریه و روسیه به غیرنظامیان در شرق حلب است.

 منبع: ایسنا

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا