معاون پارلمانی رییس جمهور: روحانی استعفای جنتی و گودرزی را پذیرفت/ درباره استعفای فانی منتظر تصمیم رئیس جمهور هستیم

موبنا – معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه وزرای ارشاد و ورزش در جلسه امروز هیأت دولت حضور نداشتند، گفت: با عدم حضور این دو وزیر مشخص شد رئیس جمهور استعفای جنتی و گودرزی را پذیرفته است. حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور در گفت‌وگو با فارس با اشاره به جزئیات امروز جلسه هیأت …

موبنا – معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه وزرای ارشاد و ورزش در جلسه امروز هیأت دولت حضور نداشتند، گفت: با عدم حضور این دو وزیر مشخص شد رئیس جمهور استعفای جنتی و گودرزی را پذیرفته است.

حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور در گفت‌وگو با فارس با اشاره به جزئیات امروز جلسه هیأت دولت اظهار داشت: صبح امروز آقای فانی وزیر آموزش و پرورش در جلسه دولت حضور داشت اما وزرای ورزش و جوانان و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه حضور نداشتند.

وی تصریح کرد: آقای رئیس جمهور از اعلام استعفای نامبردگان و ضرورت ترمیم کابینه صحبت کرد که معلوم شد عدم حضور آن دو وزیر بعلت پذیرش استعفا توسط رئیس جمهور بوده است.

امیری ادامه داد: همچنین فراکسیون امید مجلس نیز ضمن حمایت از عملکرد آقای فانی از وی خواسته‌اند حالا که رئیس جمهور تصمیم به ترمیم کابینه گرفته است، وی نیز وزارت آموزش و پرورش را به شخص دیگری واگذار کند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: فراکسیون امید طی نامه دیگری به رئیس جمهور از وی خواسته‌اند با استعفای وزیر آموزش و پرورش موافقت کند تا احساس ثبات در کابینه قطعی و به گمانه‌زنی ها پایان داده شود و اعضای دولت با ثبات کامل و محکم و متقن به امور مربوطه برسند.

وی افزود: باید تا ساعات آینده منتظر تصمیم رئیس جمهور باشیم.

 منبع: فارس

Mobna-Telegram

دکمه بازگشت به بالا