درخواست سامسونگ از کارمندان: مشخصات Galaxy S8 را لو ندهید

موبنا، رضا خواجه‌وند – سامسونگ که به واسطه شکست بزرگ خود برای عرضه Galaxy Note 7 با مشکلات مالی فراوان مواجه شد، تصمیم دارد با طراحی و ساخت Galaxy S8 به بهترین شکل درآمدزایی کند. بر اساس گزارش جدید منتشر شده در روزنامه Korean Herald، مدیران سامسونگ از کارمندان و شرکای این شرکت درخواست کرده‌اند …

موبنا، رضا خواجه‌وند – سامسونگ که به واسطه شکست بزرگ خود برای عرضه Galaxy Note 7 با مشکلات مالی فراوان مواجه شد، تصمیم دارد با طراحی و ساخت Galaxy S8 به بهترین شکل درآمدزایی کند.

بر اساس گزارش جدید منتشر شده در روزنامه Korean Herald، مدیران سامسونگ از کارمندان و شرکای این شرکت درخواست کرده‌اند که به هیچ وجه اطلاعات مربوط به Galaxy S8 را منتشر نکنند و اجازه درز اخبار در این زمینه را ندهند.

galaxy-s8-1

شرکت سامسونگ با انتشار یک ایمیل داخلی از تمامی کارمندان خود خواست در این زمینه رازدار باشند و از قوانین امنیتی که برای آنها تعیین شده است پیروی کنند. با این اتفاق سامسونگ از کارمندان خود خواست رازهای عملیاتی مربوط به تکمیل و توسعه Galaxy S8 مخفی بماند.

در بخشی از این ایمیل گفته شد: «انتشار اسرار عملیاتی می‌تواند پیامدهای غیرقابل بازگشت را به دنبال داشته باشد، یک ریسک مالی بزرگ برای ما محسوب شود و در نهایت باعث شود همکاری ما با شرکت‌های بزرگ از بین برود و کاربران اعتماد خود را به سامسونگ از دست بدهند».

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا