عرضه قوی‌ترین مودم مخصوص دستگاه‌های موبایلی

موبنا، رضا خواجه‌وند – این شرکت توضیح داد محصول یاد شده نخستین مودم تجاری است که به صورت گسترده وارد بازار می‌شود و به مدیران شبکه در سازمان‌ها کمک می‌کند تا آزمایش‌های اولیه روی نسل پنجم خدمات مخابراتی موسوم به ۵G را انجام دهند. مودم Snapdragon X50 می‌تواند از عملیات‌های مبتنی بر شبکه ۵G در …

موبنا، رضا خواجه‌وند – این شرکت توضیح داد محصول یاد شده نخستین مودم تجاری است که به صورت گسترده وارد بازار می‌شود و به مدیران شبکه در سازمان‌ها کمک می‌کند تا آزمایش‌های اولیه روی نسل پنجم خدمات مخابراتی موسوم به ۵G را انجام دهند.

مودم Snapdragon X50 می‌تواند از عملیات‌های مبتنی بر شبکه ۵G در طیف باند مخابراتی ۲۸ گیگاهرتز پشتیبانی کند و لازم به ذکر است شرکت نوکیا و اپراتورهای موبایلی آمریکا با طیف باند مخابراتی مذکور روی شبکه مخابراتی ۵G آزمایش می‌کنند.

snapdragon-x50-5g-2

سرعت دانلود در این مودم ۵۰ گیگابیت در ثانیه اعلام شده است که با استانداردهای نسل پنجم شبکه‌های مخابراتی سازگاری دارد. مودم کوالکام برای پشتیبانی از این سرعت آنتن ویژه‌ای را با نام MIMO در اختیار گرفته است که این آنتن مبتنی بر فناوری «چند-ورودی ، چند-خروجی» ساخته شده است.

این آنتن به دستگاه موبایلی امکان می‌دهد در شرایطی که آنتن‌های مخابراتی در محدوده پوشش‌دهی موجود نیستند هم بتواند دسترسی به سرویس‌های ارتباطی را برای کاربر فراهم کند.

دکمه بازگشت به بالا