این گوشی هوشمند را هنگام بازی تا کنید + تصاویر

موبنا، رضا خواجه‌وند – هر دو شرکت سامسونگ و ال‌جی تاکنون سرمایه‌گذاری‌های فراوان در این زمینه انجام داده‌اند و هفته گذشته هم شرکت چینی شائومی اعلام کرد که روی پروژه نمایشگرهای منعطف مخصوص گوشی‌های هوشمند کار می‌کند. گوشی هوشمند جدیدی که با نام WhammyPhone ساخته شده است به کاربران امکان می‌دهد آن را به هر …

موبنا، رضا خواجه‌وند – هر دو شرکت سامسونگ و ال‌جی تاکنون سرمایه‌گذاری‌های فراوان در این زمینه انجام داده‌اند و هفته گذشته هم شرکت چینی شائومی اعلام کرد که روی پروژه نمایشگرهای منعطف مخصوص گوشی‌های هوشمند کار می‌کند.

گوشی هوشمند جدیدی که با نام WhammyPhone ساخته شده است به کاربران امکان می‌دهد آن را به هر سمتی که می‌خواهند خم کنند تا از این طریق انعکاس مختلف حاصل از پخش صدا و موسیقی را در اختیار بگیرند.

whammyphone-2

نمایشگر منعطف این گوشی تصاویر را با کیفیت ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل پخش می‌کند و این نمایشگر مبتنی بر فناوری FOLED ساخته شده است. نکته مهم اینجاست که نمایشگر منعطف می‌تواند به صورت همزمان صدا را هم پخش کند و به عبارت دیگر اسپیکر گوشی در نمایشگر آن جاسازی شده است.

whammyphone-3

این گوشی هوشمند یک نرم‌افزار ویژه دارد که روی رایانه نصب می‌شود و دستگاه از این طریق با رایانه ارتباط برقرار می‌کند. این فرآیند به کاربر امکان می‌دهد حین تولید صدا ناشی از خم و راست کردن گوشی، آن را از طریق رایانه پخش کند.

ای نخستین بار است که یک گوشی هوشمند با قابلیت مذکور ساخته می‌شود و هنوز به درستی مشخص نشده است که WhammyPhone از چه زمانی به تولید انبوه می‌رسد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا