پیدا شدن جسد فرد مفقودشده در آب‌های بندرعباس ‌

موبنا – معاون عملیات آتش نشانی شهر بندرعباس با بیان اینکه پس از تلاش‌های نزدیک به هشت‌ساعته مأموران آتش‌نشانی و گشت‌های دریایی، جسد فرد مفقودشده در آب‌های بندرعباس حوالی ساعت ۵ بامداد امروز پیدا شد. حسن امینی زاده با اشاره به اینکه ۴ جوان عصر روز سه شنبه(۲۷ مهر) به‌منظور تفریح به دریا(پشت هتل هرمز) …

موبنا – معاون عملیات آتش نشانی شهر بندرعباس با بیان اینکه پس از تلاش‌های نزدیک به هشت‌ساعته مأموران آتش‌نشانی و گشت‌های دریایی، جسد فرد مفقودشده در آب‌های بندرعباس حوالی ساعت ۵ بامداد امروز پیدا شد.

حسن امینی زاده با اشاره به اینکه ۴ جوان عصر روز سه شنبه(۲۷ مهر) به‌منظور تفریح به دریا(پشت هتل هرمز) واردشده بودند، تصریح کرد: از این تعداد یک فرد مصدوم و دو نفر در سلامت به سر می‌برند، اما فردی ۱۸ ساله در این حادثه مفقود شد.

وی اضافه کرد: ساعت ۲۱:۱۳:۳۰ شب سه شنبه طی تماسی از سوی عده کثیری از شهروندان کامیون ردیف ۴۶ از ایستگاه ششم، جت اسکی از ایستگاه پنجم، واحد نجات از ایستگاه یکم و قایق موتوری از اسکله شهید حقانی در کمتر از ۲ دقیقه به محل اعزام‌شده و تا صبح امروز در حال جستجو بودند.

امینی زاده در پایان گفت: ‌جسد فرد مفقودشده پس از پیدا شدن تحویل پزشکی قانونی داده‌ شده است.

به گزارش ایسنا، شناور غیر استانداری که حامل چهار مرد جوان بود، شب گذشته(۲۷ مهر) در دریای بندرعباس دچار حادثه شد و یکی از سرنشینان این شناور مفقود شده بود.

بنا بر اعلام منابع آگاه حوالی ساعت ۲۱ شب گذشته(۲۷ مهرماه) از سوی سازمان آتش‌نشانی برای کمک به مرکز جستجوی نجات دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان تماس گرفته شد و تقاضای کمک می‌شود.

طی این حادثه سه نفر که حوالی ساعت ۲۰ سوار بر شناوری غیراستاندارد شده بودند حوالی نیم مایلی از ساحل (رو به روی هتل هرمز بندرعباس) در عمق بین ۲ تا ۲ و نیم متری دچار حادثه می‌شوند که طی آن دو نفر از این افراد به ساحل برگشته و یک نفر مصدوم شده بود، اما از سرنوشت فرد چهارم اطلاعی در دسترس نبود.

در همین زمینه یکی از افراد به نام “الف.ر” به بیمارستان شهید محمدی مراجعه کرده و پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص می‌شود. اطلاعات دریافتی خبرنگار ایسنا حاکی از دوستی و نسبت فامیلی فرد مفقود شده با سه فرد نجات یافته دارد.

دکتر جهانی (پزشک معالج) در این خصوص به خبرنگار ایسنا، گفت: فرد حادثه‌دیده غرق نشده بلکه به دلیل ضربه روحی از ناپدید شدن دوستش به بیمارستان مراجعه کرده و تمام علائم حیاتی‌اش سالم و از بیمارستان مرخص شده است.

 منبع: ایسنا 

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا