فوق سریع، لوکس بی ام و (+عکس)

موبنا – ظاهرا قرار نیست نسخه شاسی‌بلند x7 تا سال ۲۰۱۹ وارد خط تولید شود، اما در حال حاضر بحث در خصوص تولید یکی از انواع سری M با قابلیت‌های گروه X وجود دارد. به نقل از “وبلاگ بی ام و”، این شرکت ادعا کرده است که قصد دارد به منظور افزایش قدرت رقابتی در …

موبنا – ظاهرا قرار نیست نسخه شاسی‌بلند x7 تا سال ۲۰۱۹ وارد خط تولید شود، اما در حال حاضر بحث در خصوص تولید یکی از انواع سری M با قابلیت‌های گروه X وجود دارد.

به نقل از “وبلاگ بی ام و”، این شرکت ادعا کرده است که قصد دارد به منظور افزایش قدرت رقابتی در بازار شاسی‌بلندهای پرفورمنس مدل X7M را بسازد. این گروه خودروسازی در حال حاضر به بررسی آینده تجاری این مدل می‌پردازد.
البته مدل‌های سری M تجربه ساخت چنین مدل‌هایی را در خصوص X5 M و X6 M را دارد. با این وجود ظرفیت‌های مدل X7 M با دو تجربه قبلی کاملا متفاوت است. ظرفیت‌های مدل جدید باعث می‌شود تا این خودرو با بنتلی بنتایاگا یا مرسدس AMG GLS 63 رقابت کند. همین رقبا می‌توانند نمایشگر قدرت، سرعت و تجملات در مدل بی‌ام‌و باشند.

بر اساس گزارش‌‌ها مدل جدید X7 M از سری ۷ بی‌ام و لوکس‌تر ساخته شده و به صورت استاندارد با ۷ صندلی ارائه خواهد شد. البته احتمال ساخت نسخه ۴ صندلی از این خودرو نیز وجود دارد. این مدل به شکلی خاص برای مشتریانی ارائه می‌شود که خواستار نهایت رفاه، فضا و تجمل در یک رانندگی یا سفر هستند.
با توجه به این اندازه، وزن و سایز بی‌ام‌و برای این مدل‌ها موتورهای ارتقاء یافته ۶ یا ۸ سیلندری را ارائه می‌دهد که حدود ۴٫۴ لیتر حجم داشته و توانی حدود ۶۰۰ اسب بخار تولید می‌کنند. البته امکان استفاده از یک موتور ۱۲ سیلندر نیز وجود دارد.

 منبع: عصر ایران

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا