همسر ترامپ: مجری تلویزیونی شوهرم را به زدن حرف های زشت وادار کرد

موبنا – ملانیا ترامپ همسر دونالد ترامپ نامزد جنجال برانگیز جمهوریخواهان در مصاحبه ای با شبکه خبری سی ان ان مدعی شد که شوهرش را یک جنتلمن واقعی ، ومردی مهربان توصیف کرد که برای خانم ها احترام خاصی قائل است. همسر ترامپ در این مصاحبه همچنین اظهار کرد که ترامپ به خاطراظهاراتی که در …

موبنا – ملانیا ترامپ همسر دونالد ترامپ نامزد جنجال برانگیز جمهوریخواهان در مصاحبه ای با شبکه خبری سی ان ان مدعی شد که شوهرش را یک جنتلمن واقعی ، ومردی مهربان توصیف کرد که برای خانم ها احترام خاصی قائل است.

همسر ترامپ در این مصاحبه همچنین اظهار کرد که ترامپ به خاطراظهاراتی که در این نوار ویدیویی برملا شده از او عذر خواهی کرده و افزود آنچه که او ‘رسانه های چپ گرای آمریکایی ‘ خواند این جنجال ها را برای مخدوش کردن اعتبار شوهرش براه انداخته اند.

ملانیا ترامپ در ادامه همصدا با شوهر خود رسانه های آمریکایی را به عدم صداقت ، تعصب و جهت گیری متهم کرد و گفت که انتخابات ریاست جمهوری کشورش به نفع هیلاری کلینتون دستکاری شده است.

در حالی که فقط سه هفته به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مانده،نتیجه نظر سنجی نشریه پولیتیکو نشان می دهد که ۴۱ در صد از مردم آمریکا معتقدند طرفداران کلینتون از طریق تقلب انتخاباتی قصد ربودن شانس پیروزی ترامپ را دارند و ۷۳ در صد از جمهوریخواهان و ۱۷ در صد از دموکرات های آمریکایی پیش بینی می کنند که در جریان این انتخابات تقلب های گسترده ای صورت خواهد گرفت.

 منبع: ایرنا

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا