واکنش زاکانی به سخنان پزشکیان در یک برنامه تلویزیونی

موبنا – علیرضا زاکانی در واکنش به سخنان پزشکیان در یک برنامه تلویزیونی در کانال تلگرامی خود نوشت: یا رب العالمین نایب رییس محترم مجلس شورای اسلامی در برنامه دستخط شبکه ۵ پیرامون موضوعات مختلف  صحبت نمودند. جناب آقای دکتر پزشکیان در حین فرمایش خویش به موضوع کمیسیون برجام پرداختند و فرمودند که روش علمی …

موبنا – علیرضا زاکانی در واکنش به سخنان پزشکیان در یک برنامه تلویزیونی در کانال تلگرامی خود نوشت:

یا رب العالمین
نایب رییس محترم مجلس شورای اسلامی در برنامه دستخط شبکه ۵ پیرامون موضوعات مختلف  صحبت نمودند.

جناب آقای دکتر پزشکیان در حین فرمایش خویش به موضوع کمیسیون برجام پرداختند و فرمودند که روش علمی در بررسی این کمیسیون رعایت نشد و گزارش کار نیز درست نبود.
 با کمال تعجب فرمودند اصلا در کمیسیون روش نداشتیم.

در ادامه فرمودند که ما اطلاعات درستی به مجلس و مردم ندادیم و الان هم نمی دانیم مزایا و معایب تصمیمی که گرفتیم چه بود!!!

 بخش هایی از نکات فوق را قبلا ایشان بیان نموده بودند و پاسخ آن را نیز بنده مستدل داده ام.
ان شاءالله در آینده نزدیک نیز  برای تنویر افکار عمومی، ثبت در تاریخ و از باب یادآوری برادر عزیزم جناب آقای دکتر پزشکیان، اسناد آن را به همراه بیان برخی از موارد رخ داده در کمیسیون ارایه خواهم نمود تا قضاوت دقیق پیرامون آن انجام پذیرد.
 
اما سووالات زیر را خواهشمندم جناب آقای دکتر پزشکیان حداقل به خودشان پاسخ دهند.
 
۱. روش مندی مطلوب جنابعالی چیست؟ چرا که در مقام بیان موضوع در کمیسیون پیرو اعتراضاتتان و علی رغم چند نوبت خواهش بنده حرف های کلی را تکرار می نمودید، لااقل بعد از یک سال و اندی روشن بفرمایید مقصودتان از این روشمندی چیست؟
 
۲. نگاه جنابعالی منطبق بر کدام ماده از آئین نامه مجلس می باشد و در کدام مجلس از کشورهای جهان یک نمونه آن را می توانید ارایه نمایید؟
 
۳. آیا روش مندی خاص مبتنی بر شواهد مورد نظر شما اساسا در حوزه تقنین و در کمیسیون های مجلس قابل اجراست.  اگر پاسخ مثبت است در طول چهار سال خدمتتان در مجلس نهم و در ماه های اخیر  مجلس دهم  که نایب رئیس مجلس هستید چند بار مطابق با آن عمل کرده اید؟
 
۴. میزان تعهد جنابعالی به عقل جمعی و رعایت حقوق همکارانتان در مجلس چقدر است؟  آیا همیشه در صورت عدم رعایت نظرتان قهر می نمایید و دستاورد جمعی را تخریب می کنید؟
۵. گزارش کمیسیون برجام را  نادرست خوانده اید آیا می توانید برای تنویر افکار عمومی موارد آن را ذکر نمایید؟
 
۶. بعد از یک سال و اندی از تصمیم گرفته شده در برجام فرموده اید هنوز میزان منافع و مضرات آن تصمیم را نمی دانید. برای دریافت آن چند سال جنابعالی نیازمند زمان هستید؟
۷. و…..
بنده متحیرم چگونه جنابعالی که در کمیسیون برجام مکرر می فرمودید که  از دریافت درست سند برجام بهره چندانی ندارید (همانگونه که امروز راجع به #FATF می فرمایید) چگونه صریحاً فهم نادرست سایر نمایندگان مجلس را درک می نمایید؟

خداوند متعال همه ما را عاقبت به خیر نماید. ان شاءالله

 
 
 

 منبع: فارس

 
Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا