هوا از پنج شنبه گرم می شود

موبنا – کارشناس سازمان هواشناسی گفت: هوای کشور از پنج شنبه دوباره گرم می شود. امیر سرکرده  با اشاره به اینکه بارش ها در شمال کشور ادامه دارد،گفت: امروز برای استان های ساحلی دریای خزر ابرناکی،باراش باران و وزش باد پیش بینی می شود. بارش در گیلان و غرب استان مازندران شدت بیشتری دارد و …

موبنا – کارشناس سازمان هواشناسی گفت: هوای کشور از پنج شنبه دوباره گرم می شود.

امیر سرکرده  با اشاره به اینکه بارش ها در شمال کشور ادامه دارد،گفت: امروز برای استان های ساحلی دریای خزر ابرناکی،باراش باران و وزش باد پیش بینی می شود. بارش در گیلان و غرب استان مازندران شدت بیشتری دارد و دریای خزر مواج خواهد بود.  
 
وی ادامه داد:در شمال غرب و شمال شرق کشور،دامنه های جنوبی البرز بارش پراکنده و وزش باد شدید پیش بینی می شود. البته جاده های کوهستانی امروز مه آلود هستند.  
 
کارشناس سازمان هواشناسی از کاهش بارش باران در شمال کشور از صبح فردا خبر داد و گفت:با رشد ابر از ساعات عصرگاهی فردا در دامنه جنوبی البرز و مناطقی از شمال شرق کشور شاهد بارش پراکنده و وزش باد شدید خواهیم بود.

سرکرده در مورد وضعیت هوا در روز پنج شنبه گفت: در این روز جوی پایدار در کشور حاکم شده و هوا دوباره گرم می شود. در این روز در مناطق غرب و جنوب غرب کشور پدیده گرد و غبار رخ می دهد.

وی در مورد وضعیت جوی تهران گفت: احتمال بارش پراکنده در تهران برای امروز وجود دارد و فردا در پایتخت شاهد وزش باد خواهیم بود.

 منبع: میزان

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا