امسال چند ایرانی به کلانتری ها مراجعه کرده اند؟

موبنا – رئیس پلیس پیشگیری گفت: در نیمه نخست امسال ۱۲ میلیون ایرانی به کلانتری های کشور مراجعه کردند. سردار ” محمد شرفی ” در بازدید از کلانتری ۱۶ شهرستان زنجان از برگزاری مراسم عزاداری اباعبدالله حسین ( ع ) در امنیت کامل خبر داد و گفت: در ۵۴ هزار مسجد و تکایا ، این …

موبنا – رئیس پلیس پیشگیری گفت: در نیمه نخست امسال ۱۲ میلیون ایرانی به کلانتری های کشور مراجعه کردند.

سردار ” محمد شرفی ” در بازدید از کلانتری ۱۶ شهرستان زنجان از برگزاری مراسم عزاداری اباعبدالله حسین ( ع ) در امنیت کامل خبر داد و گفت: در ۵۴ هزار مسجد و تکایا ، این مراسم در سطح کشور برگزار شد که در این خصوص، ۸۰ هزار پلیس، تامین نظم و امنیت این مراسم ها را بر عهده داشتند.
 
وی با اشاره به اینکه در ۱۰ هزار نقطه از کشور، شاهد تجمع عزاداران و برپایی حسینیه ها بودیم گفت: نیروهای مردمی ، همیاران محرم،نگهبان محله و بسیج خود جوش نیز در برقراری امنیت مجالس عزاداری امام حسین ( ع ) نیروهای پلیس را یاری کردند.
 
رئیس پلیس پیشگیری ناجا در خصوص اقدامات پیشگیرانه در فضای مجازی، گفت: در حوزه فضای مجازی بیشترین جرایم مربوط به برداشت غیر قانونی از حساب بانکی است که پلیس فتا در این امر با برنامه ریزی دقیق و پیشگیری لازم موجبات کاهش جرایم را در این حوزه فراهم کرده است.
 
وی با اشاره به اینکه امسال ۱۲ میلیون نفر در سطح کشور به کلانتری ها و پاسگاه ها مراجعه و از خدمات پلیس بهره برده اند افزود: در نظرسنجی های انجام شده، سطح رضایتمندی شهروندان در این حوزه بسیار مطلوب گزارش شده است.

سردار شرفی از افزایش ۴۰ درصدی تماس‌ شهروندان زنجانی با سامانه ۱۹۷ خبر داد و گفت: طی ۶ ماهه ابتدای سال جاری ، میزان سرقت مسلحانه در استان صفر بوده است.
 
به گفته رئیس پلیس پیشگیری ناجا ، سرقت به عنف در استان زنجان ۱۱ درصد و در سطح کشور هفت درصد کاهش یافته است همچنین در حوزه  جرایم خشن در استان کاهش ۳۲ درصدی و در سطح کشور کاهش ۴۰ درصدی را شاهد هستیم.

 منبع: میزان

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا