ارزان‌ترین گوشی اندرویدی مجهز با قوی‌ترین باتری موبایلی

موبنا، رضا خواجه‌وند – این گوشی هوشمند مدل جدید Energy X Plus محسوب می‌شود که سال ۲۰۱۵ میلادی وارد بازار شد و هم‌اکنون مدل جدیدتر آن یک دستگاه گوشی هوشمند ارزان است که انواع مختلف قابلیت‌های کاربردی را به همراه باتری پرقدرت ۴۹۰۰ میلی‌آمپری در خود جا داده است. شرکت سازنده می‌گوید این یکی از …

موبنا، رضا خواجه‌وند – این گوشی هوشمند مدل جدید Energy X Plus محسوب می‌شود که سال ۲۰۱۵ میلادی وارد بازار شد و هم‌اکنون مدل جدیدتر آن یک دستگاه گوشی هوشمند ارزان است که انواع مختلف قابلیت‌های کاربردی را به همراه باتری پرقدرت ۴۹۰۰ میلی‌آمپری در خود جا داده است.

شرکت سازنده می‌گوید این یکی از قوی‌ترین باتری‌های ساخته شده در جهان مخصوص موبایل است و کاربر با هر بار شارژ کردن آن به مدت سه روز نیازی به شارژ مجدد ندارد.

این گوشی هوشمند نمایشگر ۵٫۵ اینچی را شامل می‌شود که تصاویر در آن با کیفیت ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل به نمایش درمی‌آیند. گوشی هوشمند جدید تراشه چهار هسته‌ای MediaTek MTK6580 را با توان ۱٫۳ گیگاهرتز برای هر هسته در خود جا داده است.

blu-energy-x-plus-2-2

از دیگر امکاناتی که در این گوشی هوشمند به کار گرفته شده است می‌توان به رم یک گیگابایتی و قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه microSD اشاره کرد.

دوربین اصلی این گوشی هوشمند میان‌رده ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن ۵ مگاپیکسلی است و یک فلش LED نیز کیفیت عکسبرداری را ارتقا می‌دهد. روی این گوشی هوشمند به صورت پیش‌فرض سیستم عامل اندروید ۶٫۰ مارشمالو نصب شده است که البته کاربران می‌توانند پس از گذشت مدتی آن را به اندروید ۷ نوغا ارتقا دهند.

این گوشی هوشمند میان‌رده در فروشگاه اینترنتی آمازون با قیمت ۱۰۵ دلار عرضه شده است و علاقمندان می‌توانند یکی از سه رنگ مشکی، طلایی، و رز گلد را برای آن انتخاب کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا