از این هفته LG V20 را در دستان خود بگیرید

موبنا، رضا خواجه‌وند – در این میان قرار شده است Verizon یک گام از رقبا جلوتر برود و از همین پنج‌شنبه فروش گوشی هوشمند LG V20 را آغاز کند. البته توجه داشته باشید در این روز به صورت همزمان فروش آنلاین گوشی هوشمند مذکور هم آغاز می‌شود. در حال حاضر هنوز مشخص نیست مدل قفل …

موبنا، رضا خواجه‌وند – در این میان قرار شده است Verizon یک گام از رقبا جلوتر برود و از همین پنج‌شنبه فروش گوشی هوشمند LG V20 را آغاز کند. البته توجه داشته باشید در این روز به صورت همزمان فروش آنلاین گوشی هوشمند مذکور هم آغاز می‌شود.

در حال حاضر هنوز مشخص نیست مدل قفل شده و قفل نشده این گوشی هوشمند با چه قیمتی وارد بازار می‌شود و اپراتورهای آمریکایی هم خبری را در این زمینه منتشر نکردند. با این وجود برخی منابع آگاه اعلام کردند Verizon تصمیم دارد مدل قفل نشده آن بدون هرگونه قرارداد مخابراتی را با قیمت ۸۰۰ دلار به فروش برساند.

lg-v20-2

این گوشی هوشمند بزرگ نمایشگر لمسی ۵٫۷ اینچی را با کیفیت Quad HD در اختیار گرفته است و یک نمایشگر ثانوی با اندازه ۱۰۴۰ در ۱۶۰ پیکسل نیز در آن مورد استفاده قرار می گیرد. این گوشی هوشمند رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی دارد.

این نخستین گوشی هوشمند جهان مبتنی بر سیستم عامل اندروید نوغا محسوب می‌شود که به دست کاربران جهانی می‌رسد و Verizon تصمیم دارد خود را به عنوان نخستین عرضه کننده این محصول در جهان عرضه کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا