۷ برند چینی و سهم قابل توجه از بازار جهانی

موبنا -به عبارت دیگر اداره کنندگان این کشور تلاش ویژه ای دارند تا صنعت و توانمندی های خود در این حوزه را بدنبا معرفی کنند. هر چند اتهاماتی مانند کپی کاری همواره متوجه چینی ها بوده اما بی شک آنها بدنبال افزایش اعتبار و ارزش”ساخت چین” در بازارهای بین المللی هستند و اینجا محدودیتی وجود …

موبنا -به عبارت دیگر اداره کنندگان این کشور تلاش ویژه ای دارند تا صنعت و توانمندی های خود در این حوزه را بدنبا معرفی کنند. هر چند اتهاماتی مانند کپی کاری همواره متوجه چینی ها بوده اما بی شک آنها بدنبال افزایش اعتبار و ارزش”ساخت چین” در بازارهای بین المللی هستند و اینجا محدودیتی وجود ندارد زیرا می توانید از خودرو  و پوشاک گرفته تا صنعت نفت و کشاورزی را شامل شود.

در این میان نتایج بررسی موسسه رسانه ای نیکی* که اعتبار ویژه ای در دنیای اقتصاد دارد، نمایانگر آن است که چینی ها در راستای دستیابی به هدف و تصاحب سهم بیشتر از بازارهای جهانی به موفقیت های قابل توجهی دست یافته اند که به حکمرانی آنها در برندسازی و کسب اعتماد مشتریان در حوزه های خاص انجامیده است.

حتما تا کنون مشتری یکی از تولیدات برند لنوو بوده اید! انواع رایانه شخصی، تلفن همراه، تجهیزات جانبی، لپ تاپ و … با این برند در بازار حضور دارند. حال جالب است بدانید براساس بررسی های موسسه نیکی، برابر با ۲۰٫۸ درصد بازار جهانی رایانه در اختیار برند چینی لنوو قرار دارد. از این رو یک ستاره درخشان برای صنعت چینی در حوزه تکنولوژی منظور می کنیم.

این روزها سیستم های نظارت تصویری در هر نقطه ای از شهرها قابل مشاهده هستند از بانک ها و فروشگاهها گرفته تا منازل شخصی و خیابان ها، هر جایی می توان این سیستم های امنیتی را مشاهده کرد. جالب است بدانید ۳۰٫۵ درصد بازار جهانی تجهیزات نظارت تصویری در اختیار کمپانی هایک ویژن چین قرار دارد.

نوشته های مشابه

از انرژی های پاک و اهمیت این شکل از منابع انرژی بسیار شنیده ایم. به نظر می رسد در آینده دوران منابغ سوخت فسیلی به پایان خواهد رسید و باد و خورشید بیش از هر زمان دیگر ارزشمندی خود را در تامین انرژی به نمایش می گذارند. کمپانی چینی گلدویند ۱۲٫۸ درصد از بازار جهانی توربین های بادی را در اختیار خود دارد.

از انرزی باد و حضور قدرتمند چینی ها در این حوزه گفتیم اما جالب است بدانید کمپانی ترینا سولار چین ۸٫۹ درصد از بازار سلول های خورشیدی جهان را در اختیار خود دارد.

حتما نام هایر را در بازار لازم خانگی شنیده اید. این کمپانی چینی ۱۸٫۹ درصد بازار جهانی ماشین های لباسشویی را در اختیار دارد.

برند هایر ۱۷٫۱ درصد بازار جهانی یخچال فریزر را نیز در اختیار خود دارد.

آنچه را در تصویر زیر مشاهده می کنید کولر گازی تولید شرکت گری الکتریک است که طراحی خلاقانه و تا حدودی مخفی دارد. این کمپانی ۲۳٫۱ درصد بازار جهانی سیستم تهویه مطبوع خانگی را در اختیار دارد.

همانطور که از لوگوی کمپانی مشخص است با فرآورده های دخانی چاینا توباکو سروکار داریم که ۴۲ درصد از بازار جهانی را در اختیار دارد.

*مؤسسه رسانه‌ای عظیمی است که به طور تخصصی به اخبار، گزارش‌ها و تحلیل‌های اقتصادی، تجاری و صنعتی می‌پردازد. دفتر مرکزی آن در توکیو قرار دارد.

 منبع: پول‌نیوز

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا