جزئیات بازداشت سرکرده باند بین المللی قاچاق ۱۰۰۰تن مواد مخدر در کرج

موبنا – روابط عمومی دادگستری استان البرز ، احمد فاضلیان افزود: به دلیل پیچیده بودن روش های این باند و تغییر هویت اعضا و رئیس باند، اقدامات برای شناسایی و بازداشت عوامل این باند که عمدتا قاچاق مواد مخدر سنتی بود، ۱۰ سال زمان برد.  وی با اشاره به اینکه متهم در کشورهای امارات متحده …

موبنا – روابط عمومی دادگستری استان البرز ، احمد فاضلیان افزود: به دلیل پیچیده بودن روش های این باند و تغییر هویت اعضا و رئیس باند، اقدامات برای شناسایی و بازداشت عوامل این باند که عمدتا قاچاق مواد مخدر سنتی بود، ۱۰ سال زمان برد. 

وی با اشاره به اینکه متهم در کشورهای امارات متحده عربی، افغانستان، پاکستان، تاجیکستان، ونزوئلا، ترکیه و تایلند دارای شبکه گسترده توزیع و ترانزیت مواد مخدر بود، یادآورد شد : عوامل متهم نیز که عمدتا از بستگان وی واتباع کشورهای بیگانه بوده در برخی کشورهای منطقه و داخل کشور دارای شبکه توزیع بودند و برای رسیدن به اهداف خود از هیچ جنایت و اقدامی دریغ نمی کردند. 

وی اضافه کرد: بر اساس برآوردهای اطلاعاتی، متهم سالانه ۱۰۰ تن مواد مخدر در مدت زمان قریب به ۱۰ سال فعالیت در عرصه قاچاق مواد مخدر جابه جا می کرده است . 

فاضلیان گفت : در مخفیگاه این فرد تعداد زیادی سلاح گرم کشف شدو تعدادی از نزدیکان وی نیز بازداشت شده و برخی نیز متواری هستند. 

رئیس کل دادگستری استان البرز با بیان اینکه این پرونده مراحل نهایی تحقیقات خود را در دادسرای عمومی و انقلاب هشتگرد طی می کند، توضیح داد: پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال شده و در آینده نزدیک حکم لازم در مورد متهم صادر خواهد شد.

 منبع: ایرنا 

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا