قیمت رنو کوئید در ایران اعلام شد

موبنا – پیمان کارگر مدیرعامل رنوپارس، امروز در نشت خبری با اعلام این خبر گفت: رنو علاقمند به تولید مشترک رنو کوئید در ایران خودرو است و چنانچه این شرکت علاقه ای نداشته باشد، رنو به طور مستقل و در قالب قرارداد جوینت ونچر با ایدرو تولید کوئید را آغاز خواهد کرد. به گفته وی، …

موبنا – پیمان کارگر مدیرعامل رنوپارس، امروز در نشت خبری با اعلام این خبر گفت: رنو علاقمند به تولید مشترک رنو کوئید در ایران خودرو است و چنانچه این شرکت علاقه ای نداشته باشد، رنو به طور مستقل و در قالب قرارداد جوینت ونچر با ایدرو تولید کوئید را آغاز خواهد کرد.
به گفته وی، رنو کوئید انتخاب شده برای بازار ایران، کاملا متفاوت با نمونه هندی است و باید بگویم «کوئید» مشابه بازار برزیل در ایران تولید خواهد شد که از نظر ایمنی، کیفیت و امکانات تغییرات عمده ای کرده است.
قائم مقام رنو در منطقه خاورمیانه و آفریقا در ادامه از آغاز برنامه آماده سازی خطوط تولید محصولات جدید رنو در قالب قرارداد جوینت ونچر با ایدرو از بهمن ماه امسال خبر داد.
به گفته کارگر، برنامه تولید این شرکت در درازمدت ٣٠٠ هزار دستگاه در سال است که برای دستیابی به این هدف باید ظرفیت های جدید ایجاد کنیم.
وی اضافه کرد: جدیدترین نسل خودروهای داستر و سیمبل در قالب این قرارداد تولید می شود که برای این هدف ساخت داخل ۶٠ تا ٨٠ درصدی و با برنامه صادرات ٣٠ درصدی در زنجیره جهانی رنو نیسان پیش بینی شده است.

 منبع: عصر ایران 

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا