سامسونگ یا ترامپ؛ کدام برند دردسرسازتر است؟

موبنا، رضا خواجه‌وند – شرکت سامسونگ دو بار طرح جمع‌آوری گوشی‌های Galaxy Note 7 را به اجرا درآورد و در پایان تصمیم گرفت تولید و عرضه این محصول را به طور کامل متوقف کند. سامسونگ نه تنها مجبور شد گوشی هوشمند Note 7 خود را کنار بگذارد، بلکه این روزها گفته می‌شود برند Note را …

موبنا، رضا خواجه‌وند – شرکت سامسونگ دو بار طرح جمع‌آوری گوشی‌های Galaxy Note 7 را به اجرا درآورد و در پایان تصمیم گرفت تولید و عرضه این محصول را به طور کامل متوقف کند.

سامسونگ نه تنها مجبور شد گوشی هوشمند Note 7 خود را کنار بگذارد، بلکه این روزها گفته می‌شود برند Note را برای همیشه کنار گذاشته است و مشکلات به قدری گسترده است که حتی این احتمال وجود دارد سامسونگ به عنوان بزرگترین تولیدکننده تلفن همراه در جهان از این بازار رقابتی برای همیشه بیرون رود.

samsung-or-trump-1

بخش اصلی مشکلات سامسونگ از جایی آغاز شد که این شرکت پس از بروز مشکل به سرعت پاسخ نداد و از همان ابتدا مسؤولیت اتفاقاتی که افتاد را نپذیرفت. برای «دونالد ترامپ» نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا هم شرایط به همین شکل دنبال شد.

برند ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ابتدا بسیار محبوب بود و حتی در برخی ایالت‌ها نسبت به خانم کلینتون وضعیت بهتری داشت. ولی شرایط به گونه‌ای پیش رفت که در نهایت برند ترامپ محبوبیت خود را به طور کامل از دست داد.

پس از نوارهایی که در مورد رسوایی‌های اخلاقی ترامپ منتشر شد، او عکس‌العمل سریع نشان نداد و در نهایت محبوبیت خود را از دست داد. به همین خاطر کارشناسان دو برند سامسونگ و ترامپ را مشابه یکدیگر می‌دانند و در نهایت آنها را بازنده این میدان معرفی می‌کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا