پایان آخرین آزمایش‌های رسمی روی گوشی Meri شائومی

موبنا، رضا خواجه‌وند – رسانه‌های خبری امروز به نقل از دو مرکز استانداردسازی Geekbench و AnTuTu خبرهایی را در این زمینه منتشر کردند و توضیح دادند آخرین محصول شائومی در خانواده گوشی‌های میان‌رده طبقه‌بندی می‌شود و رم ۳ گیگابایتی را در خود جا داده است. پردازنده این گوشی هوشمند هشت هسته مزا دارد که هر …

موبنا، رضا خواجه‌وند – رسانه‌های خبری امروز به نقل از دو مرکز استانداردسازی Geekbench و AnTuTu خبرهایی را در این زمینه منتشر کردند و توضیح دادند آخرین محصول شائومی در خانواده گوشی‌های میان‌رده طبقه‌بندی می‌شود و رم ۳ گیگابایتی را در خود جا داده است.

پردازنده این گوشی هوشمند هشت هسته مزا دارد که هر کدام از آنها با توان ۱٫۴ گیگاهرتز فعالیت می‌کنند. شائومی تصمیم گرفته است سیستم عامل اندروید ۶٫۰ را به صورت پیش‌فرض روی گوشی هوشمند مذکور نصب کند و البته امکان به‌روزرسانی آن به سیستم عامل اندروید ۷٫۰ هم وجود دارد.
مرکز AnTuTu بر اساس آخرین آزمایش‌های خود اعلام کرد این گوشی هوشمند نمایشگر ۵٫۵ اینچی دارد که تصاویر در آن با کیفیت ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل به نمایش درمی‌آیند و از دیگر امکانات به کار رفته در این محصول چین می‌توان به پردازنده گرافیکی  Mali-T864 و هسته‌های پردازشگر Cortex-A53 اشاره کرد.

این گوشی هوشمند چینی قیمت گرانی ندارد و پیش‌بینی شده است کاربران جهانی از پایان ماه جاری میلادی بتوانند آن را خریداری کنند.

photos-of-the-xiaomi-meri

photos-of-the-xiaomi-meri1

photos-of-the-xiaomi-meri2

photos-of-the-xiaomi-meri3

photos-of-the-xiaomi-meri5

photos-of-the-xiaomi-meri6

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا