سلزفورس از خرید توئیتر پشیمان شد

موبنا، رضا خواجه‌وند – هفته پیش در رسانه‌های خبری بزرگ اعلام شد شرکت‌های فعال در عرصه فناوری مذاکرات اولیه برای خرید توئیتر را آغاز کرده‌اند و همین اتفاق ارزش سهام توئیتر را بیشتر کرده است. ولی روز گذشته «مارک بنیوف» مدیرعامل شرکت تولیدکننده نرم‌افزارهای سازمانی سلزفورس توضیح داد که شرکت او دیگر تمایلی به خرید …

موبنا، رضا خواجه‌وند – هفته پیش در رسانه‌های خبری بزرگ اعلام شد شرکت‌های فعال در عرصه فناوری مذاکرات اولیه برای خرید توئیتر را آغاز کرده‌اند و همین اتفاق ارزش سهام توئیتر را بیشتر کرده است.

ولی روز گذشته «مارک بنیوف» مدیرعامل شرکت تولیدکننده نرم‌افزارهای سازمانی سلزفورس توضیح داد که شرکت او دیگر تمایلی به خرید توئیتر ندارد و از این فرآیند کناره‌گیری کرده است.

تا پیش از این، سلزفورس یکی از خریداران اصلی توئیتر محسوب می‌شود و مدیران شبکه اجتماعی مذکور هم تقریبا با این واگذاری موافق بودند. پشیمانی سلزفورس از خرید توئیتر زمانی اتفاق افتاد که دیگر شرکت‌های بزرگ فناوری هم عدم تمایل خود را به این خرید اعلام کردند.

salesforce-and-twitter-2

البته منابع آگاه می‌گویند گوگل و دیسنی همچنان تمایل به خرید توئیتر دارند و در این زمینه پافشاری می‌کنند. «مارک بنیوف» طی مصاحبه اختصاصی که با روزنامه فایننشال تایمز انجام داد گفت: «توئیتر خواسته‌های ما را به طور کامل پاسخ نمی‌دهد و گزینه مناسبی برای خرید نیست».

این روزنامه اعلام کرد سلزفورس همان اندازه که در ابتدا برای خرید توئیتر مصمم بود، به همان اندازه با قاطعیت از این خرید کناره‌گیری کرده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا