مغز انسان روزی ۵۰ هزار فکر را تحلیل می‌کند

موبنا – بنیاد ملی علوم آمریکا بر اساس بررسی‌های خود اعلام کرد مغز هر فرد در طول روز بیش از ۵۰ هزار فکر و اندیشه مختلف را بررسی می‌کند. در مطالعات اخیر مشخص شد ۹۵ درصد تفکرات مذکور به صورت روزانه تکرار می‌شوند و در اصل نتیجه طرز فکر یا عقایدی هستند که موجب می‌شود ما …

موبنا – بنیاد ملی علوم آمریکا بر اساس بررسی‌های خود اعلام کرد مغز هر فرد در طول روز بیش از ۵۰ هزار فکر و اندیشه مختلف را بررسی می‌کند.

در مطالعات اخیر مشخص شد ۹۵ درصد تفکرات مذکور به صورت روزانه تکرار می‌شوند و در اصل نتیجه طرز فکر یا عقایدی هستند که موجب می‌شود ما در طول روز این ۵۰ هزار تفکر را ایجاد کنیم.

مغز انسان روزی ۵۰ هزار فکر را تحلیل می‌کند

طرز فکر انسان همان مسئله‌ای است که باعث می‌شود رفتارها را در طول روز انجام دهیم و بر این اساس اگر انسان دایره تفکرات خود را در طول روز محدود کند، نتایج رفتاری او نیز محدود می‌شود.

کارشناسان بنیاد ملی علوم آمریکا اعلام کردند در شرایط پراسترس از جمله امتحان‌های کلاسی، ترافیک، مشاجرات روزانه، انجام فعالیت‌های اداری و … تعداد تفکراتی که در ذهن انسان شکل می‌گیرد افزایش میابد و البته نوع شخصیت افراد هم می‌تواند در تعداد تفکرات ایجاد شده تاثیر بگذارد.

در حالی که به طور میانگین گفته می‌شود انسان در طول روز ۵۰ هزار تفکر را در ذهن خود ایجاد می‌کند، محققان اعلام کردند در هر دقیقه تقریبا ۳۵ نوع فکر از ذهن انسان می‌گذرد.

 منبع: فارس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا