اولین همایش بین المللی نسل پنجم ارتباطات

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، اولین سمینار بین المللی تهران ۵G صبح روز دوشنبه۲۶ مهرماه با حمایت همراه اول در مرکز همایش های بین المللی جمهوری اسلامی ایران (سالن اجلاس) برگزار می شود. در این سمینار بین المللی که با حضور تصمیم سازان و مدیران …

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، اولین سمینار بین المللی تهران ۵G صبح روز دوشنبه۲۶ مهرماه با حمایت همراه اول در مرکز همایش های بین المللی جمهوری اسلامی ایران (سالن اجلاس) برگزار می شود.
pic
در این سمینار بین المللی که با حضور تصمیم سازان و مدیران حوزه تلفن همراه و سخنرانان داخلی و بین المللی برگزار می شود، اساتید و چهره هایی همچون پروفسور محمدعلی عمران استاد و مدیر گروه Glasgow college UESTC، دکتر ورنر مور رئیس انجمن ۵gppp، دکتر کیم کیز بش لارسن معاون رئیس گروه تکنولوژی اقتصادی Dutsch Telekom، جوان عرفانیان عضو هیأت مدیره و دبیر NGMN و عضو ارشد فنی شرکت Bell mobility کانادا و مینو عابدی مدیر ارشد فنی، اقتصاد و دگرگونی شبکه Dutsch Telekom AG سخنرانی می کنند.
اولین همایش بین المللی تهران ۵G با حمایت ویژه همراه اول و مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت ریاست جمهوری و مشارکت شرکت های دمنه(DEMNEH) و تلکام وایس (Telekom wise) برگزار می شود.
گفتنی است پیش از این در نمایشگاه ایران تلکام ۲۰۱۶ باحضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، علاوه بر رونمایی از نسل ۴.۵ اینترنت پر سرعت همراه اول ، نسل ۵ تلفن همراه نیز به صورت شبیه سازی در معرض بازدیدکنندگان قرار گرفته بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا