یک‌سوم زنان انگلیسی می خواهند با لباس مهمانی دفن شوند

موبنا – نتایج حاصل از یک نظرسنجی جدید نشان داد ۸۵ درصد مردم انگلستان به پوشش خود بعد از مرگ فکر کرده‌اند و حتی گزینه‌های مورد نظر برای لباس مورد علاقه خود پس از حیات را هم برگزیدند. بر اساس نظرسنجی جدید که نتایج حاصل از آن در آخرین شماره روزنامه میرور به چاپ رسید، یک‌چهارم …

موبنا – نتایج حاصل از یک نظرسنجی جدید نشان داد ۸۵ درصد مردم انگلستان به پوشش خود بعد از مرگ فکر کرده‌اند و حتی گزینه‌های مورد نظر برای لباس مورد علاقه خود پس از حیات را هم برگزیدند.

بر اساس نظرسنجی جدید که نتایج حاصل از آن در آخرین شماره روزنامه میرور به چاپ رسید، یک‌چهارم مردم انگلستان توضیح دادند که حاضر هستند برای لباس بعد از مرگ خود ۱۰۰۰ پوند هزینه کنند.

این در حالی بود که یک‌سوم مردان حاضر در این بررسی به دفن شدن با کلاه بیسبال ابراز تمایل کردند و یک‌پنجم آنها نیز توضیح دادند که ترجیح می‌دهند هنگام دفن شدن دمپایی پلاستیکی به پا داشته باشند.

نوشته های مشابه

یک‌سوم زنان انگلیسی می خواهند با لباس مهمانی دفن شوند

این نظرسنجی را مرکز Lyst انجام داد و بر اساس آن مشخص شد ۵۲ درصد زنان انگلیسی ترجیح می‌دهند همراه با بهترین لباس خود به خاک سپرده شوند و به عبارت دیگر، لباس مهمانی به تن کنند. همچنین ۳۱ درصد آنها گفتند که لباس خانگی را برای این اتفاق مناسب می‌دانند.

در این بررسی ۲۳ درصد افرادی که حضور داشتند، لباس ورزشی را برای مراسم تدفین خود مناسب دانستند و برای ۴۵ درصد خانم‌ها نیز کفش پاشنه بلند بهترین انتخاب اعلام شد.

حدود نیمی از مردان حاضر در این بررسی کفش رسمی مناسب با جلسات اداری را پوشش مناسب برای دفن شدن خود اعلام کردند و در پایان مشخص شد مردان بیش از زن‌ها تمایل دارند با لباس راحت و معمولی از این جهان خداحافظی کنند.

 منبع: فارس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا