هوواوی ظرف ۱۰ ماه ۱۰۰ میلیون گوشی فروخت

موبنا، رضا خواجه‌وند – شرکت هوواوی در جریان برگزاری این مراسم اعلام کرد از ابتدای سال ۲۰۱۶ تاکنون بیش از ۱۰۰ میلیون دستگاه گوشی هوشمند را در بازار جهانی به فروش رسانده است. این در حالی است که هوواوی برای کسب رکورد مذکور طی سال ۲۰۱۵ میلادی، تمام سال را پشت‌سر گذاشت تا بتواند ۱۰۰ …

موبنا، رضا خواجه‌وند – شرکت هوواوی در جریان برگزاری این مراسم اعلام کرد از ابتدای سال ۲۰۱۶ تاکنون بیش از ۱۰۰ میلیون دستگاه گوشی هوشمند را در بازار جهانی به فروش رسانده است. این در حالی است که هوواوی برای کسب رکورد مذکور طی سال ۲۰۱۵ میلادی، تمام سال را پشت‌سر گذاشت تا بتواند ۱۰۰ میلیون دستگاه گوشی هوشمند را به مردم جهان بفروشد.

در این مراسم اعلام شد هوواوی ۱.۵ میلیون دستگاه گوشی هوشمند Honor 8 و ۶ میلیون دستگاه گوشی P9 را به فروش رسانده است که این رکورد نیز در فاصله زمانی کمتر از ۵ ماه به دست آمد.

هوواوی که همچنان بزرگترین موبایل‌ساز چینی محسوب می‌شود، قصد دارد ماه آینده پرچمدار محصولات خود را با نام Mate 9 روانه بازار جهانی کند. این گوشی پیشرفته رم ۶ گیگابایتی را شامل می‌شود و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به شارژ ۵۰ درصد باتری در کمتر ۵ دقیقه اشاره کرد.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا