جوانان همچنان آیفون را به هر گوشی دیگری تریجیح می‌دهند

موبنا، رضا خواجه‌وند – در این بررسی کارشناسان سعی کردند دریابند نوجوانان و جوانان برای پرداخت پول در زمینه خرید محصولات الکترونیکی چه الگوهای رفتاری را پیش روی خود قرار می‌دهند و به چه محصولاتی بیشتر ابراز علاقه می‌کنند. مرکز یاد شده برای آخرین مطالعه خود ۱۰ هزار نوجوان و جوان را مورد بررسی قرار …

موبنا، رضا خواجه‌وند – در این بررسی کارشناسان سعی کردند دریابند نوجوانان و جوانان برای پرداخت پول در زمینه خرید محصولات الکترونیکی چه الگوهای رفتاری را پیش روی خود قرار می‌دهند و به چه محصولاتی بیشتر ابراز علاقه می‌کنند.

مرکز یاد شده برای آخرین مطالعه خود ۱۰ هزار نوجوان و جوان را مورد بررسی قرار داد و که از بین آنها ۶۵۰۰ نفر در مطالعه قبلی حضور داشتند.

آپریل امسال ۷۵ درصد نوجوانان حاضر در بررسی اعلام کرده بودند که گوشی هوشمند بعدی آنها یک مدل آیفون خواهد بود. در بررسی‌های ماه اکتبر مشخص شد ۷۹ درصد این گروه از افراد صاحب آیفون هستند و که این رقم برای مطالعه قبل از آن ۶۹ درصد گزارش شده بود.

به هر حال، آخرین بررسی محققان نشان داد تنها ۲۱ درصد از جوانان قصد دارند در گوشی هوشمند بعدی خود از سیستم عامل اندروید استفاره کنند و البته، هم اکنون ۲۶ درصد آنها صاحب یک دستگاه گوشی هوشمند اندرویدی هستند.

این مرکز تحقیقاتی همچنین متوجه شد اسنپچت محبوبترین شبکه اجتماعی برای نوجوانان و جوانان محسوب می‌شود و به طور روزانه ۳۵ درصد جوانان در این پلتفرم حضور فعال دارند.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا