تجربه فیلم برداری بدون لرزش با اسمووی! (+عکس)

موبنا، رکسانا دانیالی – اما لرزش دستگاه حین فیلم برداری یکی از اصلی ترین مشکلات پیش روی کاربران گوشی های هوشمند خواهد بود. گجت های متنوعی برای جلوگیری از این امر و فراهم آوردن امکان ضبط ویدیو هایی صاف و بدون لغزش طراحی شده اند. برای مثال ممکن است نام یکی از همین دسته گجت …

موبنا، رکسانا دانیالی – اما لرزش دستگاه حین فیلم برداری یکی از اصلی ترین مشکلات پیش روی کاربران گوشی های هوشمند خواهد بود. گجت های متنوعی برای جلوگیری از این امر و فراهم آوردن امکان ضبط ویدیو هایی صاف و بدون لغزش طراحی شده اند. برای مثال ممکن است نام یکی از همین دسته گجت ها تحت عنوان DJI Osmo Mobile را شنیده باشید، اما این گجت اگرچه از کیفیت خوبی برخوردار است، قیمت بالایی نیز در حدود ۲۹۹ دلار دارد که ممکن است شما را از خریدش پشیمان کند! از این رو گجتی دیگر را معرفی خواهیم کرد که نه تنها مقرون به صرفه است بلکه به کمک آن می توانید فیلم هایی بدون لرزش و با کیفیت بگیرید.
اسمووی هم با گوشی های هوشمند و هم با انواع دوربین ها فیلم برداری ورزشی کار می کند. این گجت از طراحی جیبی و ظاهری کوچک برخوردار است از این رو به راحتی می توان آن را همراه خود حمل کرد. چنگک و یا به اصطلاح گریپ اسمووی به نحوی طراحی شده است که با تمام مدل های گوشی های هوشمند و سایر دوربین های کوچک جفت می شود. به کار گیری دو آهن ربا از جنس عنصر نئودیمیم، روشی ساده و در عین حال موثر برای ثابت نگه داشتن دوربین در راستای فیلم برداری واضح تر و بدون لرزش خواهد بود. علاوه بر این، می توانید به راحتی و با یک دست، دستگاه را در هر زاویه ای که می خواهید قرار دهید بدون آن که نیاز به تمرکز با هر دو دست خود داشته باشید.
همان طور که گفته شد اسمووی نسبت به گجت های مشابه خود بسیار مقرون به صرفه است و تنها ۲۹ دلار قیمت دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا