این هفته منتظر بهترین گوشی هوواوی باشید

موبنا، رضا خواجه‌وند – هواووی هم‌اکنون یک دعوتنامه برای مراکز روزنامه‌نگاری و شرکای خود ارسال کرده است تا در تاریخ سوم نوامبر ۲۰۱۶ همه آنها را در شهر مونیخ دور هم جمع کند. این شرکت چینی توضیح داد طی مراسم مذکور قصد دارد از پرچمدار بعدی گوشی‌های خود رونمایی کند و در این راستا پیشبینی …

موبنا، رضا خواجه‌وند – هواووی هم‌اکنون یک دعوتنامه برای مراکز روزنامه‌نگاری و شرکای خود ارسال کرده است تا در تاریخ سوم نوامبر ۲۰۱۶ همه آنها را در شهر مونیخ دور هم جمع کند.

این شرکت چینی توضیح داد طی مراسم مذکور قصد دارد از پرچمدار بعدی گوشی‌های خود رونمایی کند و در این راستا پیشبینی می‌شود از اوایل ماه نوامبر گوشی هوشمند Mate 9 هواووی وارد بازار جهانی شود.

huawei-mate-9-2

آخرین شایعات منتشر شده حاکی از آن است که گوشی هوشمند مذکور نمایشگر لمسی ۵.۹ اینچی را شامل می‌شود که تصاویر در آن با کیفیت ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل به نمایش در می‌آیند. این گوشی هوشمند تراشه مرکزی Kirin 960 ساخت شرکت هوواوی را در خود جا داده است و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به دو مدل متفاوت گوشی با رم‌های ۴ و ۶ گیگابایتی اشاره کرد.

برای این گوشی پیشرفته حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی در نظر گرفته شده است و همچنین دوربین اصلی ۲۰ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی، سیستم عامل اندروید ۷ و رابط کاربری Emotion UI 5 در آن به کار رفته است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا