هشدار درباره مکالمات با خارج از کشور

موبنا – با رواج اپلیکیشن های موبایلی که امکان تماس صوتی و تصویری را برای کاربران فراهم می کند، بسیاری از مشترکان این روش را برای مکالمات خارج از کشور خود در نظر گرفته اند. این درحالی است که این اپلیکیشن ها در صورت عدم آگاهی مشترک، می تواند هزینه زیادی برای وی به همراه …

موبنا – با رواج اپلیکیشن های موبایلی که امکان تماس صوتی و تصویری را برای کاربران فراهم می کند، بسیاری از مشترکان این روش را برای مکالمات خارج از کشور خود در نظر گرفته اند.
این درحالی است که این اپلیکیشن ها در صورت عدم آگاهی مشترک، می تواند هزینه زیادی برای وی به همراه داشته باشند و از نظر امنیتی نیز قابل قبول نباشند.
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، در این زمینه با ارسال پیامکی به مشترکان تلفن همراه، نسبت به این موضوع هشدار داده است.
در متن این پیام آمده است: «مشترک گرامی، به منظور جلوگیری از تحمیل هزینه بالا برای مکالمات خارج از کشور، لطفا ضمن دقت در شماره گیری با پیش شماره های ۰۰ بین الملل، از نصب نرم افزارهای غیر معتبر و یا از منابع ناشناس خودداری کنید.»
این سازمان از مشترکان خواسته است که در زمان نصب نرم افزار (اپلیکیشن) نیز به دسترسی های درخواست شده توسط نرم افزار دقت کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا