ضرب و شتم ۵ دانش آموز از سوی یک معلم در گلستان تحت بررسی است

موبنا – محمد رضا سنچولی روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: این ماجرا صبح روز دوشنبه هفته جاری در کلاس هشتم مدرسه پسرانه طالقانی این شهر به وقوع پیوسته است. وی افزود: براساس اطلاعات اولیه و گزارشی که امروز از مسئولان مدرسه مذکور در اختیارمان قرار گرفت، پنج نفر از دانش آموزان با …

موبنا – محمد رضا سنچولی روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: این ماجرا صبح روز دوشنبه هفته جاری در کلاس هشتم مدرسه پسرانه طالقانی این شهر به وقوع پیوسته است.
وی افزود: براساس اطلاعات اولیه و گزارشی که امروز از مسئولان مدرسه مذکور در اختیارمان قرار گرفت، پنج نفر از دانش آموزان با تاخیر وارد مدرسه می شوند و در واکنش به این موضوع یکی از معلمان مدرسه دانش آموزان را پای تخته خواسته آنان را مورد ضرب وشتم قرار می دهد.
وی گفت : پس از این حادثه، پدر دو نفر از دانش آموزان، فرزندان خودرا به دکتر برده وتحت معاینات اولیه قرار می دهند و گزارش ماجرا را به صورت کتبی در اختیار حراست مدیریت آموزش و پرورش کلاله قرار می دهند.
سرپرست آموزش و پرورش کلاله تاکید کرد: موضوع از طریق کانال های مختلف و همچنین حراست آموزش و پرورش تحت بررسی و رسیدگی قرار دارد که پس ازپایان تحقیقات وجمع آوری مستندات در جهت رفع هرگونه شبهه، اطلاع رسانی خواهد شد.
بر اساس اخبار منتشر شده در برخی سایت های خبری کلاله، در جریان این ضرب و شتم ، دست کم یکی از دانش آموزان که توسط ولی خود به یک پزشک عمومی مراجعه و تحت معاینه و مداوا قرار گرفته است، دارای کوفتگی بدن، خراشیدگی گردن و سردرد بوده است.
کلاله با بیش از ۱۱۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان قرار دارد و در ۲۲۰ واحد آموزشی این شهرستان ، ۲۱هزار دانش آموز مشغول تحصیل هستند.
منبع: ایرنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا