هدیه ۱۰۰‌ میلیاردی رهبر برای مردم بجنورد

موبنا – نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در این آیین از سفر تاریخی مقام معظم رهبری به استان، به عنوان نقطه عطفی برای پیشرفت مادی و معنوی استان یاد کرد و گفت: ملت ما در این روز جان تازه ای پیدا کردند و نشاط و غیرت دینی شان چند برابر شد.  آیت ا… «یعقوبی» …

موبنا نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در این آیین از سفر تاریخی مقام معظم رهبری به استان، به عنوان نقطه عطفی برای پیشرفت مادی و معنوی استان یاد کرد و گفت: ملت ما در این روز جان تازه ای پیدا کردند و نشاط و غیرت دینی شان چند برابر شد.

 آیت ا… «یعقوبی» با اشاره به این که با وجود گذشت ۴ سال هنوز حلاوت و شیرینی و اشتیاق مردم در آن روز احساس می شود، تصریح کرد: امروز گرد هم آمدیم تا بار دیگر تجدید پیمان کنیم و بگوییم ما فرزندان غدیریم و در مسیر دفاع از حریم و حرم محکم تر و استوارتر ایستاده ایم.

 معاون سیاسی، امنیتی استاندار خراسان شمالی نیز در این مراسم عنوان کرد: با وجود این که ۵۳۰ میلیارد تومان تعهدات مصوب سفر مقام معظم رهبری به استان بود تاکنون ۸۳۰ میلیارد تومان پرداخت و ۴۰ درصد پروژه ها انجام شده است.

«ایرانی» گفت: در سفر مقام معظم رهبری، ۲۰۰ مصوبه شامل هزار و ۶۰۰ پروژه در استان اجرایی شده است.

 وی با اشاره به سفر چند روز اخیر نماینده دفتر رهبری به خراسان شمالی، افزود: در این سفر، قول اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان دیگر هم به مردم بجنورد داده شد که با این تفاسیر ۹۳۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رهبری است که در شهرها و روستاهای مناطق محروم و در بخش های مختلف از جمله بهداشت و درمان، آموزش و پرورش و ورزش و جوانان هزینه شد.

منبع: خراسان

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا