کودکان کار به روی صحنه می‌روند

نمایش «آری یا نه» به نویسندگی حسین جمالی و کارگردانی مجید رحمتی اجراهای عمومی خود را از ۲۶ مهرماه در پلاتو اجرا مجموعه تئاترشهر آغاز می‌کند. این اثر بر اساس نمایشنامه «آنکه گفت آری، آنکه گفت نه» اثر برتولت برشت و ترجمه مصطفی رحیمی است که با نقش‌آفرینی تعدادی از کودکان کار به صحنه می‌رود. …

نمایش «آری یا نه» به نویسندگی حسین جمالی و کارگردانی مجید رحمتی اجراهای عمومی خود را از ۲۶ مهرماه در پلاتو اجرا مجموعه تئاترشهر آغاز می‌کند.

این اثر بر اساس نمایشنامه «آنکه گفت آری، آنکه گفت نه» اثر برتولت برشت و ترجمه مصطفی رحیمی است که با نقش‌آفرینی تعدادی از کودکان کار به صحنه می‌رود.

علیرضا کی‌منش، مسیح کاظمی، عرفان احمدزاده، امیر حسین رضایی، سهراب حیدری، فیروز غلام حضرتی در این نمایش ایفای نقش می‌کنند. همچنین صنم پاشا آهنگساز، مرتضی برزگرزادگان دستیار کارگردان و برنامه‌ریز، میثم غفاری‌نیا دستیار دوم کارگردان، رویا مرادی مدیر صحنه، مهرانگیز قهرمانی مدیر روابط عمومی و امیر قالیچی تبلیغات مجازی دیگر عوامل اجرایی این اثر هستند.

این نمایش اجراهای عمومی خود را با حضور دکتر قطب‌الدین صادقی آغاز خواهد کرد.

نمایش «آری یا نه» به کارگردانی مجید رحمتی از ۲۶ مهر تا ۱۰ آبان ماه ساعت ۱۸ در پلاتو اجرا مجموعه تئاتر شهر به صحنه می‌رود.

منبع: ایسنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا