تدریس ناظم الشریعه از روی بازی ایران و برزیل!

موبنا – سید محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال ایران که بعد از جام جهانی به شیراز رفت، در هفته جاری به تهران می آید تا گزارشی از حضور ایران در این مسابقات را به فدراسیون فوتبال ارائه دهد. سرمربی تیم ملی قرار است صبح روز دوشنبه ابتدا جلسه ای با رضا افتخاری مشاور …

موبنا – سید محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال ایران که بعد از جام جهانی به شیراز رفت، در هفته جاری به تهران می آید تا گزارشی از حضور ایران در این مسابقات را به فدراسیون فوتبال ارائه دهد. سرمربی تیم ملی قرار است صبح روز دوشنبه ابتدا جلسه ای با رضا افتخاری مشاور کمیته فوتسال داشته باشد.

ناظم الشریعه همچنین به دیدار تاج و کفاشیان خواهد رفت تا درباره آینده کاری‌اش در کادرفنی تیم ملی تصمیم گیری شود. گفته می شود قرارداد تمامی اعضای کادرفنی تا جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۸ تمدید خواهد شد.

همچنین در این جلسه موضوع سرمربیگری علی صانعی در تیم ملی زیر ۲۱ سال مورد بحث قرار می‌گیرد. در این زمینه نیز پیش بینی می‌شود صانعی و ناظم الشریعه برای آماده سازی تیم ملی زیر ۲۱ سال جهت حضور در اولین دوره مسابقات آسیایی انتخاب شوند.

ناظم‌الشریعه همچنین عصر روز دوشنبه در سمینار آموزشی شرکت می‌کند. او قرار است در این سمینار بازی ایران و برزیل در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی را برای ۳۰ مدرس داخلی آنالیز کند.

آخرین برنامه ناظم الشریعه در تهران، حضور در نشست خبری خواهد بود. سرمربی تیم ملی قرار است به همراه دستیاران خود درباره کسب مقام سومی جام جهانی با اصحاب رسانه صحبت کنند. زمان برگزاری این نشست خبری هنوز از جانب فدراسیون فوتبال اعلام نشده است.

 منبع: ایسنا 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا