زیدان: من جادوگر نیستم

موبنا – به گزارش آس، رئال مادرید شنبه (فردا) در هفته هشتم لالیگا برابر رئال بتیس قرار می‌گیرد. زین الدین زیدان در نشست خبری پیش از بازی گفت: بازیکنان در شرایط خوبی قرار دارند. آنها در وقفه‌ای که به خاطر بازی‌های ملی به وجود آمده بود دچار مشکل نشدند. تنها بازیکنی که مشکل جسمانی داشت …

موبنا – به گزارش آس، رئال مادرید شنبه (فردا) در هفته هشتم لالیگا برابر رئال بتیس قرار می‌گیرد. زین الدین زیدان در نشست خبری پیش از بازی گفت: بازیکنان در شرایط خوبی قرار دارند. آنها در وقفه‌ای که به خاطر بازی‌های ملی به وجود آمده بود دچار مشکل نشدند. تنها بازیکنی که مشکل جسمانی داشت خامس رودریگس بود که اکنون در وضعیت بهتری قرار دارد. فرصت کمی برای تمرین داشتیم که اتفاقی عادی در چنین مواقعی است. باید کارها را به خوبی انجام دهیم و خود را به خوبی آماده کنیم. در بازی فردا فرصت داریم آن را نشان دهیم.
سرمربی رئال مادرید در ادامه اظهار کرد: باید دوباره به پیروزی دست یابیم. باید با قدرت در بازی ها ظاهر شویم و اجازه ندهیم حریف بازی‌اش را به نمایش بگذارد. در زمین با حریف سرسختی بازی خواهیم کرد. من جادوگر نیستم. تنها کاری که باید انجام بدهیم تمرین است. کار و تعهد بازیکنانم را باور دارم. این موضوع برایم اهمیت دارد.
زیدان درباره آسیب دیدگی سرخیو راموس و وضعیت دیگر بازیکنان تیم گفت: از آسیب دیدگی راموس خیلی ناراحت شدم چون او کاپیتان تیم و بازیکن مهمی است. راموس با تمام وجودش در زمین بازی می کند. اما برای آسیب دیدگی‌اش نمی‌توانیم کاری انجام دهیم. تنها می‌توانیم منتظر بازگشتش باشیم. به انتقادات احترام می گذارم. همیشه ممکن است بازیکنان بزرگ با این انتقادها رو به رو شوند. اما به نظرم راموس همیشه تمام توان خود را برای تیمش می‌گذارد.
سرمربی فرانسوی افزود: مارسلو آماده است و این خبر خوبی است. فردا از او استفاده خواهیم کرد. زمانی که بازیکنی را ۱۰ روز در اختیار دارید خیلی خوب است. کریم بنزما در شرایط خوبی قرار دارد. تنها کمی مشکلات جسمانی دارد. امیدوارم فردا گلزنی کند. این خواسته ما از او و دیگر مهاجمان است.

زیدان درباره سفر بی نتیجه رودریگس و طی مسافت ۲۲ هزار کیلومتری گفت: می‌توانم اشتیاقش را برای بازی با پیراهن کشورش درک کنم. از رفتنش ناراحت نشدم. اکنون او آماده است و متوجه شد که نمی‌تواند برای کلمبیا بازی کند. طی ۲۲ هزار کیلومتر رویش اثر نخواهد گذاشت. این اتفاق زندگی هیچ بازیکنی را تغییر نخواهد داد.

مرحله یک شانزدهم نهایی کوپا دل‌ری امروز قرعه کشی شد و رئال مادرید برابر کولتورال لئونسا قرار خواهد گرفت. سرمربی فرانسوی در این رابطه اظهار کرد: حریفمان تیمی از دسته دوم است و در لیگ توانست در جایگاه دوم قرار بگیرد. این دیدار فراتر از یک بازی است.

زیدان خود را مربی بزرگی نمی‌داند. او در این باره اظهار کرد: ممکن است در فوتبال هر اتفاقی بیفتد. می‌توانم فاتح لیگ قهرمانان شوم اما به عنوان برترین سرمربی محسوب نشوم. من جوان هستم اما دوست دارم در باشگاهی که سختی‌های خاص خودش را دارد چیزهای زیادی یاد بگیرم.

 منبع: ایسنا 

دکمه بازگشت به بالا