لنز حرفه‌ای ویژه آیفون برای گرفتن عکس‌های ماکرو و واید (+عکس)

موبنا، رضا خواجه‌وند – اگرچه کیفیت عکاسی در این دو گوشی هوشمند قابل قبول است، ولی برخی کاربران تمایل دارند با این دستگاه جیبی به صورت حرفه‌ای عکاسی کنند و در این راستا لنزهای پیشرفته عرضه شده است. شرکت Olloclip برای دو گوشی هوشمند آیفون ۷ و آیفون ۷ Plus سه لنز مجزای هوشمند با …

موبنا، رضا خواجه‌وند – اگرچه کیفیت عکاسی در این دو گوشی هوشمند قابل قبول است، ولی برخی کاربران تمایل دارند با این دستگاه جیبی به صورت حرفه‌ای عکاسی کنند و در این راستا لنزهای پیشرفته عرضه شده است.

شرکت Olloclip برای دو گوشی هوشمند آیفون ۷ و آیفون ۷ Plus سه لنز مجزای هوشمند با نام‌های Olloclip Core، Olloclip Active و Olloclip Macro Pro عرضه کرده است. این ست‌های جدید سیستم شارژی مخصوص لنز با نام Olloclip Connect را هم شامل می‌شوند و امکان تصویربرداری را به صورت همزمان برای پشت و جلوی گوشی فراهم می‌کنند.

olloclip-active-4

لنز Olloclip Core برای دو گوشی هوشمند مذکور ۹۹٫۹۹ دلار قیمت دارد که عکسبرداری با زاویه ۱۸۰ درجه را هم فراهم می‌کند.

olloclip-active-2

مدل  Olloclip Active این لنزها ۱۱۹٫۹۹ دلار قیمت‌گذاری شده است که امکان تصویربرداری با زاویه ۱۵۵ در حرکت را فراهم می‌آورد و ۲x روم اپتیکال دارد.

olloclip-active-3

لنز دیگر با نام Olloclip Macro Pro عرضه شده و قیمت آن ۷۹٫۹۹ دلار است. این لنز نیز تصویربرداری به صورت ماکرو را فراهم می‌کند.

شرکت سازنده اعلام کرد این سه لنز حرفه‌ای از اواسط ماه نوامبر برای دو گوشی هوشمند آیفون ۷ و آیفون ۷ Plus عرضه می‌شوند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا