روند توسعه اینترنت در چین

موبنا، رکسانا دانیالی – همان طور که این ارقام سیر صعودی رشد خود را طی می کنند، روند پیشرفت این فناوری نیز مشهود تر از پیش شده اند. در ادامه به موارد اثر گذار در تسریع روند توسعه اینترنت در کشور چین می پردازیم. تعداد کاربرانی که از گوشی های هوشمند خود برای جست و جو …

موبنا، رکسانا دانیالی – همان طور که این ارقام سیر صعودی رشد خود را طی می کنند، روند پیشرفت این فناوری نیز مشهود تر از پیش شده اند. در ادامه به موارد اثر گذار در تسریع روند توسعه اینترنت در کشور چین می پردازیم.

تعداد کاربرانی که از گوشی های هوشمند خود برای جست و جو در اینترنت استفاده می کنند، به ۶۵۶ میلیون نفر رسیده است. این میزان در انتهای سال گذشته از ۹۰٫۱ درصد به ۹۲٫۵ درصد در ماه ژوئن رسیده است. همچنین شمار افرادی که تنها از گوشی های هوشمند خود برای گشت و گذار در اینترنت بهره می برند، ۲۴٫۵ درصد کل کاربران اینترنتی است.
۱

+ افزایش شمار بازدید کنندگان وب سایت ها با محتوای ویدیویی

شمار کاربران اینترنتی که به تماشای آنلاین ویدیو می پردازند، تا ماه ژوئن به ۵۱۴ میلیون نفر رسیده است. که این رقم ۱۰ میلیون نفر نسبت به اواخر سال گذشته افزایش داشته است.
۲

+ محبوبیت هر چه بیشتر سبک زندگی “بدون پول نقد”

تعداد افرادی که از روش های آنلاین پرداخت استفاده می کنند تا ماه ژوئن به ۴۵۵ میلیون نفر افزایش یافته است. ۶۴٫۷ درصد از این افراد تجربه پرداخت از طریق گوشی های هوشمند خود را داشته اند.
۳

+ افزایش تعداد خریداران اینترنتی

شمار ۴۴۸ میلیون کاربر اینترنتی، تا ماه ژوئن خرید آنلاین داشته اند که ۶۱ درصد از این تعداد از طریق گوشی های هوشمند خود خرید کرده اند.
۴

+ سیر صعودی استفاده از امکانات آنلاین

شمار افرادی که اتفاقات روزمره خود را به صورت آنلاین به اشتراک می گذارند، به مرز ۳۲۵ میلیون نفر در ماه ژوئن رسیده است که شامل ۴۵٫۸ درصد از کاربران اینترنتی می شود.
۵

+ رشد استفاده از بازی های آنلاین

شمار افرادی که از بازی های آنلاین استقبال می کنند به ۳۹۱ میلیون نفر در ماه ژوئن رسیده است. ۳۰۲ میلیون نفر نیز این بازی ها را از طریق گوشی های هوشمند خود انجام می دهند که نسبت به انتهای سال گذشته ۲۳ میلیون نفر افزایش داشته است.
۶

+ افزایش استفاده از خدمات آنلاین مسافرتی

۲۶۴ میلیون نفر از کاربران اینترنتی تا ماه ژوئن از خدمات مسافرتی آنلاین استفاده کرده اند که از این میان ۲۳۲ میلیون نفر پروسه رزرو بلیت، هتل و خدمات توریستی را از طریق تلفن همراه خود انجام داده اند. این مقادیر از سال گذشته ۱۰٫۷ درصد رشد داشته است.
۷

+ رشد استفاده از خدمات حمل و نقل آنلاین

خدمات آنلاین حمل و نقل در چین به وضعیتی قانونی دست یافته است و تا ماه ژوئن توسط ۱۵۹ میلیون کاربر مورد استفاده قرار گرفته است. این بدان معنی است که ۲۲٫۳ درصد از کاربران اینترنتی این سرویس را مورد آزمایش قرار داده اند.
۸

+ افزایش استفاده از خدمات آنلاین سفارش غذا

اپ های سفارش آنلاین و دریافت غذا مورد استقبال زیادی واقع شده اند به طوری که با افزایش ۴۰ درصدی استفاده کاربران در ۶ ماهه اول سال رو به رو شده اند. ۱۴۶ میلیون نفر غذای مورد نظر خود را از این طریق دریافت کرده اند.
۹

+ پیشرفت استفاده از اپ های مدیریت مالی اینترنتی

شمار کاربرانی که از این دسته اپ های مدیریت منابع مالی و محصولات مرتبط استفاده می کنند، به مرز ۱۰۱ میلیون نفر در ماه ژوئن رسیده است. این رقم نسبت به اواخر سال گذشته ۱۱ میلیون نفر رشد داشته است.
۱۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا