سامسونگ چارچوب اصلی Galaxy S8 را سال آینده طراحی می‌کند

موبنا، رضا خواجه‌وند – هواداران محصولات سامسونگ از هم‌اکنون منتظر پرچمدار بعدی این شرکت موسوم به Galaxy S8 هستند و در آخرین خبرهای منتشر شده از سوی منابع آگاه گفته شد که با تجربه بد چند ماه گذشته، سامسونگ تصمیم گرفته است تولید چارچوب اصلی این گوشی هوشمند را به سال آینده موکول کند. این …

موبنا، رضا خواجه‌وند – هواداران محصولات سامسونگ از هم‌اکنون منتظر پرچمدار بعدی این شرکت موسوم به Galaxy S8 هستند و در آخرین خبرهای منتشر شده از سوی منابع آگاه گفته شد که با تجربه بد چند ماه گذشته، سامسونگ تصمیم گرفته است تولید چارچوب اصلی این گوشی هوشمند را به سال آینده موکول کند.

این خبر را مرکز SamMobile منتشر کرد و توضیح داد بهترین محصول بعدی که از سوی سامسونگ ارایه می‌شود فعلا در دست طراحی به سر می‌برد و با مشکلات پیش آمده، سامسونگ ترجیح می‌دهد تکمیل و تولید آن را به سال آینده موکول کند.

galaxy-s8-2

چارچوب اصلی این گوشی هوشمند هم‌اکنون با بازارهای کره جنوبی، آمریکا، بریتانیا، چین، فرانسه، آلمان، ایتالیا و مجارستان تولید شده است و سامسونگ بخش نرم‌افزاری آن را هم مورد آزمایش قرار می‌دهد. ولی طراحی اصلی و تولید این محصول از سال آینده آغاز می‌شود.

در برخی شایعات گفته شده است که به دلیل شکست بزرگ Galaxy Note 7، سامسونگ تصمیم دارد برای جلوگیری از ادامه مشکلات و از دست رفتن محبوبیت خود، Galaxy S8 را زودتر از برنامه قبلی روانه بازار کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا