شائومی قوی‌ترین پاور بانک جهان را عرضه کرد‌ + عکس

موبنا، رضا خواجه‌وند – پاور بانک برای آن دسته از کاربرانی که به صورت دایم از گوشی هوشمند خود استفاده می‌کنند مزایای فراوان دارد و شرکت چینی شائومی قوی‌ترین مدل پاور بانک در جهان را عرضه کرده است. این باتری همراه چینی Mi PowerBank Pro نام دارد که می‌تواند با ضرفیت ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر انرژی را …

موبنا، رضا خواجه‌وند – پاور بانک برای آن دسته از کاربرانی که به صورت دایم از گوشی هوشمند خود استفاده می‌کنند مزایای فراوان دارد و شرکت چینی شائومی قوی‌ترین مدل پاور بانک در جهان را عرضه کرده است.

این باتری همراه چینی Mi PowerBank Pro نام دارد که می‌تواند با ضرفیت ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر انرژی را در خود نگه دارد و البته با استفاده از ورودی USB Type-C به انواع مختلف دستگاه‌های الکترونیکی متصل شود.

mi-powerbank-pro-2

بدنه این پاوربانک از جنس فلز و بسیار مقاوم ساخته شده است و قیمت آن برای بازار جهانی ۳۵ دلار است. بر این اساس شما می‌توانید قوی‌ترین پاور بانک جهان را بسیار ارزان‌تر از مدل‌های ضعیف‌تر آن خریداری کنید.

mi-powerbank-pro-3و

شائومی تاکنون ۵۵ میلیون پاور بانک در بازار جهانی فروخته است که از جمله آنها می‌توان به شش مدل مختلف از باتری‌های همراه با ظرفیت‌های ۵۰۰۰ و ۲۰۰۰ میلی‌آمپری اشاره کرد.

نوشته های مشابه

۲ دیدگاه

  1. سلام – منظورتون از قویترین ۱۰۰۰۰ است ؟این که مدتهاست تو بازار اومده – من یک ماه پیش یکیشو خریدم
    قویترین پاوربانک براساس ظرفیت تا ۳۰۰۰۰ هم هست – مدل سامسونگ – تهیه کننده متن خبر کی بوده ؟؟؟؟؟؟

  2. سلام و وقت بخیر
    همونطور که دوستمون بیان کردند، مدلهای قویتری هم هست که با برندهای دیگه عرضه میشه، مث انرجایزر و سامسونگ.
    متشکرم

دکمه بازگشت به بالا