ممنوعیت استفاده از همه مدل‌های Note 7 سامسونگ در پروازهای آمریکا

موبنا، رضا خواجه‌وند – بر اساس این گزارش خبرگزاری بلومبرگ به نقل از منابع آگاه موثق اعلام کرد استفاده از Galaxy Note 7 اعم از مدل‌ اولیه یا مدل ایمن شده در پروازهای آمریکا ممنوع خواهد شد. تاکنون بیش از ۱٫۹ میلیون دستگاه گوشی هوشمند Galaxy Note 7 در کشور آمریکا فروخته شده است و …

موبنا، رضا خواجه‌وند – بر اساس این گزارش خبرگزاری بلومبرگ به نقل از منابع آگاه موثق اعلام کرد استفاده از Galaxy Note 7 اعم از مدل‌ اولیه یا مدل ایمن شده در پروازهای آمریکا ممنوع خواهد شد.

تاکنون بیش از ۱٫۹ میلیون دستگاه گوشی هوشمند Galaxy Note 7 در کشور آمریکا فروخته شده است و مسافران این کشور باید بدانند به هیچ وجه اجازه حمل گوشی هوشمند مذکور را داخل هواپیما ندارند.

galaxy-note-7-airplane-2

این طور که خبرگزاری بلومبرگ می‌گوید، سازمان ایمنی مواد خطرناک و سازمان هوانوردی فدرال آمریکا قصد دارند طی چند روز آینده به صورت رسمی خبر ممنوعیت استفاده از گوشی هوشمند Galaxy Note 7 در پروازهای این کشور را منتشر کننند.

شرکت سامسونگ هم‌اکنون فرآیند تولید و فروش گوشی هوشمند Galaxy Note 7 را به طور کامل متوقف کرده است و هنوز به درستی نمی‌داند چرا مدل‌های ایمن شده این دستگاه هم آتش می‌گیرند. سامسونگ به تمام صاحبان Galaxy Note 7 اعلام کرده است که با پس دادن گوشی هوشمند مذکور می‌توانند یک دستگاه پیشرفته‌تر در اختیار بگیرند یا پولشان به آنها پس داده شود.

انتهای پیام /

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا