مارادونا: مسی حتی سرود ملی آرژانتین را هم نمی‌خواند

موبنا – دیداری بین تیم‌های یاران دیگو مارادونا و یاران رونالدینیو برگزار شد که این دیدار با نتیجه چهار بر سه به سود یاران رونالدینیو تمام شد. دیگو مارادونا بعد از این دیدار گفت‌: دوران خوبی را سپری می‌کنم. خیلی خوشحال هستم با افرادی که دوستشان دارم زندگی می‌کنم. در کنار خانواده‌ و فرزندانم هستم. …

موبنا – دیداری بین تیم‌های یاران دیگو مارادونا و یاران رونالدینیو برگزار شد که این دیدار با نتیجه چهار بر سه به سود یاران رونالدینیو تمام شد.

دیگو مارادونا بعد از این دیدار گفت‌: دوران خوبی را سپری می‌کنم. خیلی خوشحال هستم با افرادی که دوستشان دارم زندگی می‌کنم. در کنار خانواده‌ و فرزندانم هستم. زیر سایه خدا در کنار همه دوستان و خانواده‌ زندگی خوبی دارم و از این موضوع خیلی خوشحال هستم. درباره فوتبال نیز باید بگویم که با جیانی اینفانتینو، رییس فیفا صحبت کردم و قرار است برنامه‌های خاصی برای این نهاد داشته باشیم و برای فوتبال بجنگیم. خوشحالم فردی که در طول عمرش فوتبال بازی نکرده است، چنین نگاه خوبی به فوتبال دارد. در طول عمرم فوتبال بازی کردم تا اعتبار به این ورزش بیاید. اکنون نیز خوشحال می شوم که همکاری خوبی با فیفا داشته باشم.

مارادونا درباره میشل پلاتینی، رییس پیشین یوفا که به دلیل فساد کاری از حضور در فوتبال محروم است نیز صحبت کرد و گفت‌: او خود مسئول کارهایش است. دیگر اعتمادی به او ندارم.

ستاره پیشین تیم‌ ‌ملی فوتبال آرژانتین درباره بازگشت به مربیگری نیز گفت‌: بی‌صبرانه منتظر بازگشت به مربیگری هستم ولی باید این را بگویم که مافیای بزرگی در فوتبال در حال حکمرانی است. نمی‌خواهم این مافیا را ببینم. مربیان تیم‌ها را مدیر برنامه‌ها تعیین می‌کنند. این صلاحیت مربیان نیست که تیم می‌گیرند بلکه رابطه پنهانی و مافیایی است که به آنها تیم می‌دهند. مدیر برنامه‌هایی وجود دارند که اگر به آنها پول ندهید، بیکار می مانید. فوتبال بازی کردم و در بدنه فوتبال بودم. دوست دارم مربیگری کنم ولی به هیچ وجه نمی‌خواهم به چنین افرادی پولی بدهم تا به مربیگری برسم. برای شما مثالی می زنم تا همه چیز بیشتر روشن شود. رافائل بنیتس که برای او احترام زیادی قائل هستم، در رئال‌ مادرید موفق نبود. او هیچ مشکلی نداشت. بازیکنان بزرگی را در اختیار داشت و هر چیزی که می خواست فراهم بود اما نتوانست در رئال موفق شود. چطور چنین مربی می‌رود به نیوکاسل و قراردادی سه ساله امضا می‌کند؟ این جای سوال دارد.

سوال تکراری و نخ‌نما شده مقایسه کریستیانو رونالدو و لیونل مسی بار دیگر از مارادونا سوال شد. او این باره نیز گفت‌: آنها هر دو بهترین بازیکنان جهان هستند و از همه بازیکنان حال حاضر بهتر هستند. رونالدو را دوست دارم چراکه بیشتر در خدمت تیم است. برای ادامه حرف‌هایم بروید و مصاحبه‌های قبل من را بخوانید. بارها گفتم اگر مسی می‌خواهد جاودانه شود، باید جام جهانی را کسب کند. او شخصیت لازم برای تیم‌ ‌ملی فوتبال آرژانتین را ندارد. مسی حتی سرود تیم‌ ‌ملی آرژانتین را هم نمی خواند. او فقط دوست دارد تنها باشد و این اشتباه است.

 منبع: ایسنا 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا