رونمایی از کفش مسی ۱۶ (+عکس)

موبنا – لیونل مسی بازیکن کلیدی و تاثیرگذار تیم فوتبال بارسلونا اسپانیا با رهایی از کند مصدومیت برای بازی مقابل دپورتیوو لاکرونیا در لالیگا و منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا اعلام آمادگی کرده و گویا قصد دارد با توجه به اراده مقامات کمپانی آدیداس، از کفش‌های تازه خود رونمایی کند. کفش‌های تازه ابرستاره آرژانتینی بارسلونا …

موبنا – لیونل مسی بازیکن کلیدی و تاثیرگذار تیم فوتبال بارسلونا اسپانیا با رهایی از کند مصدومیت برای بازی مقابل دپورتیوو لاکرونیا در لالیگا و منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا اعلام آمادگی کرده و گویا قصد دارد با توجه به اراده مقامات کمپانی آدیداس، از کفش‌های تازه خود رونمایی کند.
کفش‌های تازه ابرستاره آرژانتینی بارسلونا با نام “مسی ۱۶” در یک ماه اخیر یکی از پرفروش‌ترین کفش‌های بازار آمریکا و اروپا بوده است و با نام کلی “Messi16 Space Dust” به فوتبال جهان عرضه شده است. باشگاه بارسلونا البته مخالف اتحاد مسی و آدیداس است و این کارها دلخوری کمپانی نایک را به همراه خواهد داشت اما مسی طبق قرارداد خود با بارسلونا در انتخاب کفش فوتبال نیازی به هماهنگی با باشگاه خود ندارد. او حتی حق دارد بیرون از اردوی بارسلونا و محیط ورزشی تحت هماهنگی با این باشگاه لباس‌های ورزشی آدیداس را نیز بر تن کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا