غذاهایی با منوی سلامت، میهمان سفره شیرازی‌ها

موبنا – مینا فیروزی، گفت: پیام‌های تغذیه‌ای که برای شهروندان شیرازی ارسال می‌شود با بیان زیان‌های مصرف کره، بر این نکته تأکید می‌کند که روزانه با کاهش چربی غذا می‌توانیم کالری کمتری دریافت کنیم. وی افزود: افراد با خواندن این پیام‌ها، به انتخاب غذا از منوی سلامت تشویق شده و این امر باعث افزایش سفارش …

موبنا – مینا فیروزی، گفت: پیام‌های تغذیه‌ای که برای شهروندان شیرازی ارسال می‌شود با بیان زیان‌های مصرف کره، بر این نکته تأکید می‌کند که روزانه با کاهش چربی غذا می‌توانیم کالری کمتری دریافت کنیم.

وی افزود: افراد با خواندن این پیام‌ها، به انتخاب غذا از منوی سلامت تشویق شده و این امر باعث افزایش سفارش از منوی غذاهای دوستدار سلامت می‌شود.

کارشناس تغذیه مرکز بهداشت شهدای انقلاب شیراز با بیان اینکه پنج بیرون‌بر و رستوران زیرپوشش حوزه مرکز بهداشت انقلاب شیراز دارای منوی سلامت هستند، اضافه کرد: این مراکز با دریافت نشان‌واره‌ دوستدار سلامت به شهروندان شیرازی، در انتخاب غذای سالم یاری می‌رسانند.

فیروزی ابراز امیدواری کرد تا با استقبال همشهریان از این برنامه، روزبه‌روز بر تعداد رستوران‌ها و بیرون‌برهای دوستدار سلامت افزوده شود.

نوشته های مشابه
 منبع: فارس 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا