هر انسان در طول زندگی خود ۷۵۰۰ حیوان را می‌خورد

موبنا – نتایج حاصل از یک بررسی جدید نشان داد انسان در طول زندگی خود دستکم هفت هزار حیوان را می‌‌خورد که از جمله آنها می‌توان به ۱۱ گاو، ۲۷ گوسفند و ۲۴۰۰ مرغ اشاره کرد. زمانی که انسان به سن ۸۰ سالگی می‌رسد که البته این رقم از میانگین سن امید به زندگی در …

موبنا – نتایج حاصل از یک بررسی جدید نشان داد انسان در طول زندگی خود دستکم هفت هزار حیوان را می‌‌خورد که از جمله آنها می‌توان به ۱۱ گاو، ۲۷ گوسفند و ۲۴۰۰ مرغ اشاره کرد.

زمانی که انسان به سن ۸۰ سالگی می‌رسد که البته این رقم از میانگین سن امید به زندگی در بسیاری از کشورها بیشتر است، او به تنهایی بیش از ۳۰ راس گوسفند، ۸۰ بوقلمون و ۴۵۰۰ ماهی خورده است.

این گزارش از سوی مرکز «وجترین کلکیولیتر» منتشر شد و نشان داد اگر خرگوش، اردک، غاز، بز، میگو، ماهی کیلکا و سایر حیوانات کوچک را هم جزء زنجیره غذایی انسان حساب کنیم، او در طول زندگی خود بیش از ۷۵۰۰ حیوان را می‌خورد.

۱۳۹۵۰۷۲۰۰۰۰۰۲۳_photol
مرکز «وجترین کلکیولِیتر» که تاکید زیاد بر کاهش مصرف گوشت و افزایش مصرف سبزیجات دارد، گزارش داد که بسیاری از مردم هیچ تمایلی به کنار گذاشتن حیوانات ندارند و آنها را مهم‌ترین منبع غذایی خود می‌دانند. ولی با این وجود انسان می‌تواند منابع غذایی گیاهی را جایگزین کند.

نوشته های مشابه

به گفته این مرکز، افراد گیاهخوار حجم کمتری از گاز CO2 را وارد فضا می‌کنند و محیط زیست را سالم‌تر نگاه می‌دارند.

بر اساس آخرین گزارش‌ها اعلام شد طی سال گذشته تنها در کشور آمریکا ۳۵ میلیون گاو، ۹ میلیارد مرغ، ۲۷۱ میلیون بوقلمون، ۶٫۵ میلیارد ماهی، و ۶۴ میلیارد میگو برای تامین غذای انسان‌ها کشته شدند.

 منبع: فارس 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا