خودرویی با امکانات یک خانه (+عکس)

موبنا – اگر شما هم از طرفداران طبیعت‌گردی هستید و هر از چندگاهی با خودروی شخصیتان به دل طبیعت می‌زنید، حتما با چالش حمل و نقل و جا‌به‌جایی وسایل و تجهیزات سفر روبه‌رو هستید. اما به نظر می‌رسد سانگ‌یانگ نه در قالب یک خودروی بزرگ کاروان بلکه در قالب یک مینی‌ون شخصی این مشکل را …

موبنا – اگر شما هم از طرفداران طبیعت‌گردی هستید و هر از چندگاهی با خودروی شخصیتان به دل طبیعت می‌زنید، حتما با چالش حمل و نقل و جا‌به‌جایی وسایل و تجهیزات سفر روبه‌رو هستید. اما به نظر می‌رسد سانگ‌یانگ نه در قالب یک خودروی بزرگ کاروان بلکه در قالب یک مینی‌ون شخصی این مشکل را برای طبیعت‌گردان حل کرده است.

به گزارش “اتوکار”، سانگ یانگ اخیرا یک خودرو با نام ” توریسمو توریست کمپر” را در محدوده خودروهای توریستی و سیاحتی ارائه کرده که به طیف وسیعی از تجهیزات مورد نیاز طبیعت گردان پاسخ می‌دهد.

این خودرو که در ساختار مینی‌ون‌های شخصی جا می گیرد، ۵ متر طول دارد و فاصله بین دو محور آن به ۳ متر می‌رسد. این ارقام کمی بیشتر از استانداردهای یک خودرو و وسیله نقلیه است و البته سانگ‌یانگ برای این خودرو در انگلستان قیمتی برابر ۳۷ هزار و ۲۸۷ دلار دریافت می‌کند.

کمپروان سانگ یانگ

این خودرو توریستی سانگ‌یانگ در حال حاضر بزرگترین خودروی کلاس خود در بازار محسوب می‌شود و در حالت عادی برای ۷ نفر بزرگسال صندلی دارد. این خودرو همچنین از فضای خوبی برای بار و تجهیزات برخوردار است. اما نکته جالب این خودرو تبدیل آن به یک “کمپروان” دو نفره ایده‌آل است.

کمپروان سانگ یانگ

 مدیرعامل نمایندگی سانگ‌یانگ در انگلستان گفت: این خودرو مدلی فوق‌العاده برای حمل و نقل و خانه‌ای بسیار راحت در سفر به شمار می‌آید. از تجهیزات این خودرو می‌توان به مخازن آب تمیز و آب مصرف شده، یخچال کوچک ۲۵ لیتری، مخازن بنزین، سامانه شارژ ۱۲ ولتی، سایبان عقب، شیشه‌های متحرک بخش جانبی و صندلی‌های تا شو که تبدیل به ۲ تخت خواب می‌شوند را نام برد.

کمپروان سانگ یانگ

این خودرو از یک موتور ۲٫۲ لیتری دیزلی با گشتاور ۴۰۰ نیوتن‌متر و قدرت ۱۷۵ اسب بخار بهره‌ می‌برد. خودرو همچنین به یک سامانه انتقال قدرت دستی ۶ سرعته یا مدل خودکار ۷ سرعته که توسط مرسدس بنز توسعه یافته مجهز می‌شود. این مدل توریستی در حالت استاندارد به صورت قابلیت محرک ۲ چرخ ساخته می‌شود اما می‌توان آن را به صورت ۴ ویل‌درایو نیز ارائه کرد.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا