گوشی Surface مایکروسافت همین ماه عرضه می‌شود؟

موبنا، رضا خواجه‌وند – اگرچه این خبر خوبی است که مایکروسافت پایان همین ماه از نسل جدید سخت‌افزارهای خود رونمایی می‌کند، ولی منابع آگاه می‌گویند که در این کنفرانس نباید منتظر رونمایی از گوشی هوشمند Surface باشیم. این روزها شایعات فراوان در مورد بازنشسته شدن خانواده گوشی‌های Lumia به گوش می‌رسد و منابع آگاه می‌گویند …

موبنا، رضا خواجه‌وند – اگرچه این خبر خوبی است که مایکروسافت پایان همین ماه از نسل جدید سخت‌افزارهای خود رونمایی می‌کند، ولی منابع آگاه می‌گویند که در این کنفرانس نباید منتظر رونمایی از گوشی هوشمند Surface باشیم.

این روزها شایعات فراوان در مورد بازنشسته شدن خانواده گوشی‌های Lumia به گوش می‌رسد و منابع آگاه می‌گویند از این پس دستگاه‌های موبایلی مبتنی بر ویندوز ۱۰ در خانواده Surface عرضه می‌شوند.

microsoft-surface-phone-2

شرکت مایکروسافت از مدت‌ها قبل پروژه تولید گوشی هوشمند Surface Phone را آغاز کرد. ولی به نظر می‌رسد این گوشی هوشمند برای کنفرانس ماه جاری آماده نشود و مایکروسافت اوایل سال ۲۰۱۷ میلادی از آن رونمایی کند.

«ماری جو فولی» از کارشناسان محصولات مایکروسافت این خبر را به نقل از منابع آگاه تایید کرد و توضیح داد به زودی اخبار دقیق‌تری از گوشی هوشمند مذکور منتشر می‌کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا