مدیرعامل شائومی: Mi Note 2 همه را شگفت‌زده می‌کند

موبنا، رضا خواجه‌وند – بر اساس شایعات منتشر شده این گوشی هوشمند نمایشگر ۵٫۵ اینچی از نوع AMOLED دارد که تصاویر در آن با کیفیت ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسلی عرضه می‌شوند. این گوشی هوشمند تراشه پرقدرت Snapdragon 835 را در خود جا داده است و از دیگر امکانات آن می‌توان به دوربین دیجیتالی ۲۱ مگاپیکسلی، …

موبنا، رضا خواجه‌وند – بر اساس شایعات منتشر شده این گوشی هوشمند نمایشگر ۵٫۵ اینچی از نوع AMOLED دارد که تصاویر در آن با کیفیت ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسلی عرضه می‌شوند.

این گوشی هوشمند تراشه پرقدرت Snapdragon 835 را در خود جا داده است و از دیگر امکانات آن می‌توان به دوربین دیجیتالی ۲۱ مگاپیکسلی، رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی اشاره کرد. با این وجود، مدیرعامل شرکت شائومی می‌گوید این فبلت یک قابلیت منحصر به‌فرد دارد که همه کاربران جهانی را شگفت‌زده می‌کند.

xiaomi-mi-note-21

گوشی هوشمند Mi Note 2 هم‌اکنون در مرحله تولید انبوه به سر می‌برد و با همه امکانات پیشرفته و قابل ملاحظه مذکور، قرار است با قیمت ۳۰۰ دلار وارد بازار شود. این محصول در حالی وارد بازار می‌شود که آخرین گوشی تولید شده در شرکت چینی مذکور موسوم به Mi 5s نتوانست توجه کاربران جهانی را به خود جلب کند.

تا کنون مشخص شده است که گوشی هوشمند مذکور حسگر مافوق صوت کوالکام برای تشخیص اثر انگشت را در اختیار دارد و هنوز اطلاعات بیشتری در این زمینه منتشر نشده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا